Nekad Rocca | Ansökan till Servervakt [Punkt.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
58
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Olof

Vad heter du på discord? 1rocca

Vad är ditt Hex:ID 110000149e09bb8

Ange ditt födelsedatum 18 Augusti 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag är aktiv 1-2 timmar på vardagarna, blir mycket mer aktivitet på helgen då jag ej har träningar/skola osv!

Hur länge har du varit medlem på Unive? Över 1,5 år, inte i sträck utan med glepor, men det var första gången jag blev medlem ungefär.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Går ej att bifoga, men det stod totalt 8 bans.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Servervakters uppgifter är att göra som namnet låter, vakta servern, med en twist, från regelbrott. Servervakterna tar hand om mildare regelbrott som ska i slutändan kommer leda till en bättre bas RP nivå utsträckt över hela servern, deras uppgift är också att underlätta för staffsen som ej har tid med små regelbrott. det är många lallare på stora servrar, därför behövs servervakterna för att underlätta och hjälpa staffsen att sluta behöva vakta runt så mycket när de kan finnas på en annan bättre plats än på torget och hålla koll på lall!

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att jag alltid ser små regelbrott/lall hända i min omgivning, jag vill få ett stopp på detta och hjälpa unive få en bättre RP nivå långsiktigt. Jag vill hjälpa staffsen fokusera på de större regelbrotten som verkligen behövs åtgärdas akut.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption är tex när man ser en kompis begå regelbrott utan att rapportera in det lägga en /svban. Abuse är när man använder sin makt till att få olika fördelar som tex revva i ett scenario för att vinna det. Då abusar man sina perms. Detta blir också korruption.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka