Robz_twitch
Icke Medlem
- Meddelanden
- 3
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://s.team/p/hgnc-pvpf/DFMBGWHR
Vad är ditt namn i verkligheten? Robin
Vad är ditt discord namn? ELIXIR Robin#8221
Vad är ditt födelsedatum? 26 Mars 2011
Berätta om din karaktär. criminel 20 gillar att göra uppdrag åt andra människor.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag vill bli medlem för att jag är ganska bra på rp jag är ganska rolig.
Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med att får folk att skrata råna afärer hjälpa andra människor
Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att inte alla gånger går att vinna ibland så behöver man inse situationen i hand och ge sig och låta sig bli erövrad.
Hur hittade du Unive? jag tittade på en youtuber som heter cosmo.
Vad är ditt namn i verkligheten? Robin
Vad är ditt discord namn? ELIXIR Robin#8221
Vad är ditt födelsedatum? 26 Mars 2011
Berätta om din karaktär. criminel 20 gillar att göra uppdrag åt andra människor.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag vill bli medlem för att jag är ganska bra på rp jag är ganska rolig.
Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med att får folk att skrata råna afärer hjälpa andra människor
Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att inte alla gånger går att vinna ibland så behöver man inse situationen i hand och ge sig och låta sig bli erövrad.
Hur hittade du Unive? jag tittade på en youtuber som heter cosmo.