Inaktuell Robsa | Medlem ansökning [Krato]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Robsa

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Yousef

Vad är ditt discord namn? W4RYA

Vad är ditt födelsedatum? 11 Januari 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Ricky Nasir

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? stolt, loyal, livfull

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Ricky Nasir växte upp i ett tryggt och kärleksfullt hem, omgiven av familj som alltid stått vid hans sida. Barndomen präglades av skratt, stabilitet och en närhet till både vänner och släkt. Han har aldrig dragits in i några mörka spår tvärtom har han alltid hållit sig borta från problem och följt en rak väg i livet. Under tonåren var han den som kunde lysa upp ett helt rum med sin energi, samtidigt som han var den som ställde upp först om någon behövde hjälp. Framtid: Ricky står idag vid ett vägskäl. Han vet inte exakt vad framtiden bär med sig och det är okej. Han har inte bråttom. För honom handlar det inte om att snabbt bestämma sig, utan om att känna efter, utforska och låta livet visa vägen. Oavsett vart han hamnar vet han att han kommer möta det med samma stolthet, lojalitet och livsglädje som alltid definierat honom.

Vad kan du bidra med till serverns RP? hoppas jag kan bidra till några rp scenarios
och vill också uppleva unive som en medlem av eran server
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? om scenarion är på det sättet att det skulle vara mer realistiskt/bättre om du förlorade på just den scenarion rpea då på det visset att du kanske bara tar förlust denna gången

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Yes lite metagaming med idioterna använde sig av oc för att kommunicera med varandra när de gömde sig i buskarna några meter ifrån mig för att kidnappa min karaktär

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? metagaming, Combat logging, powergaming, social rp........

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Har inte rped på ett tag nu men oroa er inte. Jag har en hög förmåga att när det kommer till att rpea på ett sätt som inte bryter mot reglerna. Och jag brukade vara en medlem hos er när unive vara multistaden vet inte om det hjälper men hoppas man får lite pluspoäng iallafall :)

Senast ändrad:
lite stavfel här och där men man förstår
ålder på karaktären 21

Hej!
Du har antingen angett fel Discord-tagg, eller så är du inte med i vår Discord-server.
Se till att du går med i vår discord om du inte redan är med: <https://discord.gg/unive>

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka