Nekad Robotforsman | Whitelist ansökning (Alex - Goggle)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Robotforsman

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Användarnamn: Robotforsman

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199018536303/

Vad är ditt namn i verkligheten? Sigge

Vad är ditt discord namn? robot#9619

Vad är ditt födelsedatum? 31 Juli 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Mehdi och är 21 år gammal. Han är uppvuxen i Hässelby förort (Stockholm) utan Pappa eller syskon, och bor nu själv i en liten lägenhet. Hans uppväxt har varit tuff och Mehdi har sedan tidig ålder blivit indragen i gängkriminalitet och andra dåliga vanor som droger osv. Han har alltid försökt dra sig ur den dåliga livsstilen men det slutar alltid med att han hamnar tillbaka där han började, i det kriminella livet.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag har spelat på tidigare servrar och då har det fungerat bra, kan en stor del om roleplay och kan bidra till bra scenarion. Är bra på att hålla mig till reglerna då jag själv inte vill att andra spelare förstör scenarion osv genom regelbrytande. När jag rpar är mitt uppdrag att det ska bli så verkligt som möjligt för att få upplevelsen att bli så bra som möjligt för både mig och alla andra som rpar.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag brukade köra mycket roleplay några månader tillbaks men har sedan dess ej kört mycket alls, och försöker nu komma tillbaka till rpandet. Väljer därför att ansöka till denna server då jag sett mycket av den på Youtube och är intresserad.

Hur många timmar har du på FiveM? 280+ timmar

Hur hittade du Multistaden? Genom Youtube och en vän som tipsade om servern.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej har ej blivit bannad på denna eller tidigare server.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Spelar icke på någon annan server då jag nyligen blivit intresserad av roleplay igen. Är nyfiken och intresserad av denna servern och väljer därför att ansöka om whitelist.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka