Accepterad RobinRTS | Ban överklagan [Zueside]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Ahmed Abdullson

Icke Medlem
Meddelanden
84
Reaction score
16
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198337089764

Ditt Hex-ID: 11000011675e0e4

Vad är din discord tagg? ℛobin#9460

Vem var det som bannade dig? Akam

Hur lång tid var din ban? 14d

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Kriminell utan krim roll

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag använde mig av ett vapen och dödade en person utan kriminell rollen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och mina vänner åker runt i en bil sen kommer det en snubbe och frågar om vi inte kan köra jag svarar ju det kan vi dra bara, han börjar kaxa mot oss (vi var 4 pers i bilen) han kör efter oss även fast vi bett honom dra. Det slutar med att vi säger "Dra nu annars får du se vad som händer" Då jag sa detta syftade jag aldrig på att behöva dra gun på honom och tänkte aldrig heller göra det. Han forsätter åka efter oss och skrika massa skit och snacka skit sen kör vi ner i en gränd för att ta ett snack med han då drar han ut Colt och börjar hota mina vänner just då sitter jag kvar i bilen och jag säger "Jag åker snälla snälla låt mig åka" han slutar rikta gunen mot bilen och jag kör upp för gränden och går ut från bilen och öppnar mitt bagage och tar ut min smg som jag haft då jag var en springis för några kriminella för de bad mig under den tiden att använda mig av vapen för att skydda mig. Jag tar iaf ut smgn går ner och skjuter först på hans bil lite sen sköt jag ihjäl honom och jag var medveten om att jag igentligen kanske inte borde gjort det liksom men jag bestämde mig inte för att loota honom iaf då jag blivit bannad för det innan. Sen sätter de andra sig i bilen som är mina vänner och vi börjar åka en liten bit sen blir jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel som gjorde ett scenario som anses kriminellt, användning av vapen sker endast som kriminell på servern. Vad jag fattat det som nu är att all slags kriminalitet kräver kriminell roll och detta var jag till en viss del medveten om men jag gjorde helt enkelt fel skulle aldrig ha skjutit honom skulle bara åkt därifrån men ville ju inte bara lämna mina vänner till en snubbe som sitter och kallar oss horungar men spelar ingen roll ska inte använda mig av vapen som icke kriminell. Helt totalt mitt fel men i efterhand ångrar jag det innerligt.

Hur många tidigare avstängningar har du? 9

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad innan då jag sköt ihjäl två personer som skulle råna mig de båda hade kniv jag sätter mig i bilen stannar på avstånd och frågar vad fan håller ni på med? De börjar springa mot mig och jag skjuter de båda och det jag gjorde fel i detta scenariot enligt staff var att jag lootade personerna och jag är mycket medveten om att jag inte får göra det nu men efter det scenariot visste jag inte att det var så strikt att man inte fick använda vapen då gängkriminella gav mig vapen till att skydda mig då antog jag att jag kunde använda det. Men nu i efterhand efter denna ban har jag lärt mig att all slags kriminalitet ska inte göras ifall man inte är kriminell. Jag har lärt mig av detta misstag och kommer inte göra om det. Totalt fel från min sida.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte använda vapnet då jag som spelare ska följa serverns regler och rekommendationer jag som spelare ska inte anta vad jag får göra och inte göra. Reglerna skulle jag läst mer tydligt och kanske till och med gått in i supporten och prata med ansvariga. Totalt mitt fel jag gjorde bort mig rejält mycket ber om ursäkt på riktigt.

I efterhand kommer jag rpa men absolut inte på ett sätt som kan anses eller vara kriminalitet eller liknande. My bad förlåt på riktigt detta är inget jag skriver nu för att kunna göra om saken liksom. Är ledsen över att jag inte läste reglerna ordentligt förlåt!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte använda mig av kriminalitet eller vara i dessa zoner då min rp inte är utsätt för det då jag inte har kriminalitets ranken i discorden.

Jag har läst reglerna tydligt och bra och även pratat med support angående ärendet, förlåt =(

Har du läst våra regler? Ja

Skriv snälla ifall ni vill något och inte bara neka vill verkligen veta vad ni vill att jag ska göra så jag inte behöver göra nya banöverklagan fall ni ändå inte anser detta rimligt nog att accepterade mvh

Jag vill kunna utveckla mitt beteende och få feedback vad jag ska göra åt detta ifall ni vill att jag ska vänta ut tiden eller liknande!

Tillbaka