Nekad RobinRTS | Ban överklagan (shlajfer)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ahmed Abdullson

Icke Medlem
Meddelanden
84
Reaction score
16
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198337089764

Ditt Hex-ID: 11000011675e0e4

Vad är din discord tagg? ℛobin#9460

Vem var det som bannade dig? Ahmed khan

Hur lång tid var din ban? För evigt.

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Är bannad för duping av föremål.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag så dum som jag är har använt mig av en extrem jävla dupe som gav mig friheten att duplicera föremål på ett så jävla sjukt sätt och jag är glad över att de bannad mig så fort som möjligt så jag inte hann använda glitchen mer för jag vill verkligen inte förstöra eran server på något sätt jag var bara helt enkelt dum i huvudet, Att staffsen bannade mig var helt jävla solklart finns inge snack om saken men nu i efter han känner jag skuldkänslor hur jag bettet mig och medvetet använt en glitch utan att rapportera kunde ha förstört hela ekonomin på servern har extrema skuldkänslor och är glad över att de kom på mig så fort att jag aldrig han utöva den maximalt. Men varför de bannade mig var ju för att jag dupade och det är något som jag själv vet om också det är det som gör det så sjukt varför jag inte bara rapporterade det men finns några anledningar som jag kommer ta upp sen men absolut inga jävla bortförklaringar till att jag är dum i huvudet och använder mig av en glitch som kan förstöra hela servern SOM NI BYGGT UPP, Så jävla respektlöst av mig och bete mig såhär på en server som är öppen för alla för att alla ska ha kul och få en chans till RP och så ska idioter som mig förstöra helt sanslöst. Jag är grymt besviken på mig själv och ledsen över det beslutet jag gjorde.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Allt började med att jag hittade eran server, Jag var ny på FiveM och ville spela på en rolig och bra server. Jag bestämde mig för att joina server vid namn “Multistaden” under den perioden då den hette det, Jag försökte hitta jobb osv då jag var ny på Fivem hade jag inte samma kunskap som andra jag bestämde mig för att ansöka till whitelist och det fick jag också. Jag åkte mest runt och körde och åkte till guld stället ibland också. Men en dag pratade jag med några som berättade för mig hur jag kunde tjäna pengar jag sa “Hur då?” de svarade glatt med att “Följ med oss vi ska visa dig” Jag åkte med dem och då åkte de ner till där man plockar och jag frågade “Vad ska jag göra här?” Då förklarade då alla tre dunkar vet inte vad det heter men skit samma vad alla tre olika grejer var osv och berätta för mig att jag skulle plocka åt dem och sen fick jag pengar. Jag tänkte just då “Vem vill inte ha pengar” liksom? Jag bestämde mig för att börja plocka och det gjorde jag ett bra tag men sen då jag skulle ge de kriminella sakerna blev jag lurad nästan hela tiden fick inga pengar eller någonting jag blev rånad 24/7 varje gång blev utnytjad på bilar som jag hade köpt av min nettolön på 4000kr, jag blev allmänt less. Sen en dag då jag står och plockar kommer det ett par grabbar och ska råna mig typ de frågar “vem jobbar du för?” Jag berättade gängets namn och de sa att det var chill då. Då förklarade jag att de brukade lura mig osv och då började de där grabbarna gå iväg och snacka sen kom de tbx och sa “Kolla vi kan berätta hur du kan tjäna pengar” Jag som inte har något bra jobb som endast är Postnord tackade jag till att få höra då berättade de till mig hur jag skulle dupa och då funderade jag, varför ska jag vara här 2 timmar varje dag och plocka och bli rånad hela tiden och lurad av de kriminella då jag kan göra så här? Och varför ska de kunna göra så här och sen ska jag slita röven av mig för att få ihop pengar samma dag som jag fick reda på detta använde jag det och jag åkte iväg och dupade sakerna redan då kändes det inte bra för jag hade spelat på eran server i 180 timmar och kommit väldigt långt hade bilar och saker liksom. Men jag gjorde det ändå! Sen mötte jag upp min vän jag pratade med han men jag sa inget om dupen ville inte att det skulle spridas liksom. Jag tänkte flera gånger under dagen då jag fick reda på det att berätta för support men ville inte vara elak mot de som var där och sa det till mig liksom. Sen dupade jag meth och skott. Jag åkte till garaget i Sandy och vart sedan bannad efter jag pratat med supporten och då jag satt och pratade med Ahmed khan i support redan då skämdes jag extremt jävla mycket över hur dum i huvudet man kan vara och förstöra ett så här bra community med lojala staffs och bra support med att sitta och på riktigt dupa grejer? Men efter jag pratat med han blev jag bannad. Det som står här uppe är ABSOLUT inget självförsvar till att sitta och använda en glitch utan bara hur allt blev jag skäms och är otroligt tacksam över eran

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var absolut inte en felaktig ban detta var helt korrekt men nu i efter hand känner jag skuldkänslor då jag hade så kul på eran server och hade rolig och bra rp och sedan ska jag börja använda något som jag också vet om leder till permanent ban. Det är ju självklart att en sådan glitch inte ska användas det drabbar servern men också spelarna jag tror inte jag själv förstod hur mycket jag kunde ha förstört för er ifall jag inte skulle blivit påkommen att jag höll på så här skulle aldrig ha gjort detta och skäms extremt mycket. Jag menar ifall jag skulle haft en FiveM server hur skulle jag vela att mina spelare beter sig? Inte att det sitter och dupar iaf det är ju självklart jag gjorde bort mig totalt och vill bara förklara för er hur mycket jag skäms och vilka skuldkänslor jag har över mitt beslut och hur jag betet mig så jävla vidrigt förlåt verkligen. Inte i hela helvete skulle jag vela öppna en allmän server och lägga ner massa tid och support och sedan ska någon idiot komma in och dupa grejer och förstöra ekonomin och upplevelsen av verklighet. Jag är grymt jävla ledsen över detta och skäms extremt mycket förlåt..

Hur många tidigare avstängningar har du? 8

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jo jag har blivit bannad tidigare ett par gånger under de 180 timmarna jag spelat men har alltid lärt mig av bannsen men ofta har det blivit missuppfattningar men denna gång har jag medvetet gjort något jag vet om att jag inte får. Men annars varje gång jag blivit bannad har jag alltid tagit åt mig att inte göra om samma misstag men som sagt ofta har det blivit fel detta är nog första gången jag gör något som jag är medveten om är fel och skäms extremt mycket över detta då det är vidrigt beteende mot allt ni byggt upp på server!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde ha använt min jävla whitelist och skaffat mig ett jobb så jag slipper bli rånad och sitta och jobba åt kriminella? Varför ska jag behöva sitta och dupa och förstöra eran server osv då jag kan använda min whitelist som jag hade till och skaffa ett roligt jobb? Jag skulle ha skitit i allt och bara rapporterat glitchen och gått vidare och skaffat ett jobb te.x Polis,sjukvårdare,mekonom. Kunde ha gjort så mycket annorlunda i denna situation som skulle lett till ärlighet istället för det jag gjorde. Plus att det är rp det handlar inte om vem som har mest pengar? Det handlar om spelupplevelse och jag tappade helt totalt bort det då det blev sådär men detta är inget försvar till att jag har varit dum i huvudet jag får ta konsekvenserna men det är i efterhand jag börjat insett hur vidrigt jag betet mig då jag använder något som detta. Jag skulle helt enkelt bara ha använt min whitelist och ansökt till något roligt jobb. Vad är meningen och ha whitelist om jag ändå inte ska använda den, finns så många frågor som jag ställer mig själv nu i efterhand har betet mig som ett riktigt svin.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag är inte jätte brydd eller blir ju så klart glad om jag får en andra chans men jag vill bara att ni ska veta att jag verkligen bryr mig och inte bara skiter i det jag är extremt ledsen över det jag bestämde mig för att göra och är tacksam över eran support för deras lojalitet och framgång att de märkte första dagen jag fick reda på det att de märkte direkt nästan. jag vill att ni ska veta att jag är extremt jävla besviken på mig själv och hoppas ni löser den där glitchen så ni slipper ha en massa idioter som mig som förstör eran server som NI har byggt upp. Vill tacka Ahmed Khan för att han kom på mig. Vem vill vara en del av en förstörelse på eran framgångsrika server så äckligt beteende.

Asså jag ber kan jag få en andra chans kommer aldrig göra om det kan legit reccorda eller vad som då jag spelar för att visa er att jag aldrig kmr göra om det är helt seriös med detta kan swisha er vad som för att ni ska få lojalitet för mig och kunna lita på mig snälla...

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka