Nekad RobinRTS | Ban överklagan [Mommo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ahmed Abdullson

Icke Medlem
Meddelanden
84
Reaction score
16
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198337089764

Ditt Hex-ID: 11000011675e0e4

Vad är din discord tagg? ℛobin#9460

Vem var det som bannade dig? Akam

Hur lång tid var din ban? 14d

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Kriminell utan krim roll

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Använder mig av grejer som är kriminellt som nu då jag använde mig av ett vapen och dödade en person fast att jag inte är kriminell.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag runt på torget sen mot en korsning med mina vänner då kommer det en person och frågar om jag inte kan köra då svarade jag jo jag kan köra. Då kör han efter och håller på då kallade vi han för något sen åkte vi iväg sedan så hotade vi han med att dra (vi var 4 pers i bilen) Han fortsätter fast än att vi har bett han åka iväg för att vi inte vill hålla på han fortsätter åka efter då bestämmer vi oss för att åka ner vid en gränd då stannar han också där och drar vapen då sitter jag kvar i bilen och då säger jag åt han "Sorry jag drar jag drar snälla!" då står mina vänner utanför bilen. Jag bestämmer mig då för att göra det jag inte ens får göra och det är att stanna bilen längre upp ta ut vapen och gå ner och skjuta honom sen blir jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den var inte felaktig. Sjukt dålig rp av mig som använder mig för det första av ett föremål jag inte ska hantera då jag inte är kriminell! plus att jag går ner för att skjuta personen det blev bara allmänt dålig rp och att jag inte ska använda vapen! Jag ångrar att jag drog vapen men den där snubben var så uppkäftig och dryg men det kan jag inte skylla på då jag som spelare ska följa era regler och inte mitt humör ganska lätt fattat. Jag skulle inte ha tagit ut vapnet skulle ha rpat i scenariot och bara stannat.

Hur många tidigare avstängningar har du? 9

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad tidigare för rdm te.x men har alltid lärt mig något av det och oftast har det blivit fel och har gjort andra saker som jag ångrar något extremt, Men denna gång gjorde jag bort mig ganska rejält skulle aldrig använt vapnet eller haft vapnet jag ska inte ens ha det då jag inte kan använda det det räknas som kriminellt. Men då jag pratat med support angående kriminalitet säger support grabbarna olika saker och vet inte vad jag ska gå efter men går inte och skylla på det jag gjorde bort mig skulle inte ha dragit vapen ganska lätt och fatta att det är faktiskt kriminellt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte dra vapen och rpat i scenariot som jag alltid gör, Skit konstig rp och dra vapen efter att blivit hotad och speciellt då jag inte ens får använda mig av vapen, Sjukt dumt gjort av mig kommer inte göra om detta kommer att droppa vapnet någonstans.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Inte använda vapen överhuvudtaget och tänka efter då grejer kan vara kriminellt och inte utföra scenarion jag vet är kriminella, Ber om ursäkt på riktigt.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka