Nekad RobinRTS | Ban överklagan [Ax3l]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ahmed Abdullson

Icke Medlem
Meddelanden
84
Reaction score
16
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198337089764

Ditt Hex-ID: 11000011675e0e4

Vad är din discord tagg? ℛobin#9460

Vem var det som bannade dig? Akam

Hur lång tid var din ban? 14d - 15 dagar från igår.

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Kriminell utan krim roll

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag har använt mig av ett vapen fast jag inte får eftersom eran regler säger att alla kriminella saker man utför ska göras endast om man har kriminell rollen och jag har ju inte den men gjorde det ändå.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och mina vänner åker runt i en bil inne i staden vid torget, jag kör in i en rondell då kommer det en snubbe som frågar om vi inte kan köra? Då svarar ja jo det kan vi stick bara. Då börjar han köra efter oss och hålla på då säger vi. "Dra asså du kmr ångra dig" denna personen var ensam och vi var liksom 4 pers? ändå följer han efter oss in till en gränd där vi stannar för att prata med honom om vad han vill. Då drar han fram en glock helt plötsligt jag sitter kvar i bilen och de andra har gått ut så jag säger till han "Okej okej!!! jag drar snälla!" då körde jag upp från gränden och då gjorde det som jag inte får göra enligt era regler och det var att dra fram vapen och skjuta personen eftersom han var på väg att döda mina vänner.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej den var inte felaktig jag tänkte inte steget före men asså jag som spelare utan krim roll ska inte ens ha vapnet egentligen men jag hade haft kvar vapnet från då det inte var lika strikt med att vapen var kriminellt. Förut fick man typ ändå använda vapnet jag blev aldrig bannad innan för det men visste inte att det blivit mer en regel eftersom jag nu pratat med supporten och fått veta att all slags kriminalitet ska inte göras ifall man inte är kriminell rollen på discorden! Jag gjorde endast bort mig vid detta scenario jag skulle ha stannat kvar i bilen och rpat scenariot och låtit han hota oss bara istället för att göra något som det krävs en kriminell roll för. ber om ursäkt innerligt och kommer icke göra om samma misstag inte ens ha kvar vapnet då jag inte ska ha vapen som icke kriminell.

Hur många tidigare avstängningar har du? 8

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jo jag har blivit bannad innan men har gjort svin mycket fel men asså varje gång jag får en andra chans eller då tiden gått ut har jag aldrig gjort om dessa saker endast att i detta fall har det varit lite till och från vad som är kriminellt och vad som inte är men det betyder inte att jag kan ta förgivet att dra vapen liksom jag har lärt mig efter denna ban att allt kriminellt som man kan tänka sig är kriminellt ska ändas utföras ifall man är kriminell själv (support snacket)

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte dra vapen överhuvudtaget och inte ens ha vapnet kvar skulle ha gått in i support innan jag gick och döda nån liksom. Skulle ha tänkt efter innan jag gjort scenariot. My bad förlåt!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Alltid tänka efter och inte utföra kriminella handlingar överhuvudtaget!

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka