Accepterad RobinRTS | Ban överklagan [Adde]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ahmed Abdullson

Icke Medlem
Meddelanden
84
Reaction score
16
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198337089764

Ditt Hex-ID: 11000011675e0e4

Vad är din discord tagg? ℛobin#9460

Vem var det som bannade dig? Flame

Hur lång tid var din ban? 10d

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Powergaming.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att min vän är dum i huvudet kan inte komma på något annat.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var hos Marija lisa eller vad det heter och körde min rs6a och min kompis behövde en telefon så jag kunde swisha han till en bil men ingen ville låna ut sin lur vid bilaffären så vi åkte bara iväg till korsningen längre fram och då kom min morsa in och blev ass lack för att jag satt och spelade och då stängde jag av dirr.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Vet inte asså min kompis snodde massa bilar och jag sa till han att han skulle sluta hålla på men jag vet inte riktigt vad jag gjorde exakt för att min rs6a var hel och allt har inte gjort något som är powergaming vad jag vet vore riktigt kul om jag skulle få veta varför eller om den är felaktig vet inte. Jag åkte faktiskt efter han då han tog bilar och bad han sluta men det gjorde han inte. min vän körde flertal bilar som var krockade och jag bad han sluta flera gånger för att det finns regler på servern. Kan ha varit för att jag lämnade också har ingen aning. Jag tror att den är felaktig. Vi skulle ha lagt av på en gång då jag märkte att han endast började spela oseriöst och inte på riktigt. Ville enbart visa honom eran server och berätta allt men han började lalla. Kan ha varit också att vi inte gjorde något utan bara körde runt för att jag försökte förklara allt för honom och då blir det ju inget syfte med rpn men om det var de så var syftet att jag skulle förklara allt till han.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Asså det är bara en gång av de fyra som har varit att jag faktiskt har gjort fel det var för sunt förnuft att jag körde runt i en rondell typ och drifta men glömde bort under den stunden att det var ologiskt och inte troligt och göra något sådant. De andra avstängningarna var alla felaktiga te.x RDM personen/staffen tpade mitt i en händelse och visste inte backstoryn.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Fått min vän att sluta förstöra för att jag tror att det var han som gjorde så jag också blev bannad för att jag åkte med han i hans bil en gång. Så jag kunde ha bett honom sluta direkt som jag försökte men han bara fortsatte. Om det inte var för att vi bara körde runt och då vet jag inte vad jag kunde gjort annorlunda eftersom jag försökte förklara allt åt honom också vidare.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte hålla på som vi gjorde till en vis del även fast jag försökte få honom och sluta. riktigt dumt av oss. Vet inte riktigt om den var felaktig men kan inte komma på vad jag exakt gjorde som var powergaming för då jag lämnade för att morsan kom in satt jag i en hel audi rs6.

Har du läst våra regler? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka