Nekad RobinRTS | Ban överklagan (acho)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ahmed Abdullson

Icke Medlem
Meddelanden
84
Reaction score
16
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198337089764

Ditt Hex-ID: 11000011675e0e4

Vad är din discord tagg? ℛobin#9460

Vem var det som bannade dig? Akam

Hur lång tid var din ban? 14d

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Kriminell utan krim roll

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Använder mig av vapen fast jag inte är kriminell.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Mina vänner blev rånade jag åker upp med bilen tar ut min smg och dödar personen utan att tänka att jag mst vara kriminell.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej den var inte felaktig men visste fan inte vad jag skulle göra eftersom mina 3 vänner står där nere och blir hotade av en grabb med pistol och innan har det inte varit lika strikt vad jag vet om att använda vapen, men jag gjorde fel att jag tog fram vapen. Mitt fel

Hur många tidigare avstängningar har du? 9

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad innan en gång för krim utan kriminell roll då ANVÄNDE jag ak-47an jag hade just då och sköt 2 personer som försökte döda mig ganska precis det som hände nu men jag glömde bort under stunden just då för jag blev stressad och fick hybris och då började jag loota de personerna fast jag inte får men denna gång då jag sköt den där personen lootade jag aldrig han eftersom jag lärt mig efter den bannen att inte loota folk men eftersom jag inte fick svar på att använda ak-47 var dåligt så antog jag i denna situation att det var detsamma men så var det inte men har pratat med support om detta och vet nu fullt ut att jag inte ska använda mig av vapen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte skjuta personen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja inte vara kriminell utan krim roll.!

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka