Nekad RobinRTS | Ban överklagan (acho)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ahmed Abdullson

Icke Medlem
Meddelanden
84
Reaction score
16
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198337089764

Ditt Hex-ID: 11000011675e0e4

Vad är din discord tagg? ℛobin#9460

Vem var det som bannade dig? Akam

Hur lång tid var din ban? 14d

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Krim utan kriminell roll

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Asså ganska självklart jag använde mig av en uzi och dödade en person som hotade mina vänner. Inte svårare än så..

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och mina vänner åker i min bil och sen närmar vi oss en rondell då kommer det en snubbe och frågar kan ni inte köra eller? Då svara vi jo stick här ifrån då började han köra efter oss och vi sa att vi skulle ta hand om honom ifall han fortsätter åka efter och irritera och vi var 4 pers men ändå fortsätter han åka efter oss sen åker vi ner vid en gränd och då sitter jag kvar i bilen och mina vänner går ut och sen riktar han gun då säger jag okej okej jag drar snälla jag kan dra då åker jag upp och tar ut min uzi och skjuter ihjäl honom även fast jag inte får.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den var inte felaktig men den där snubben satt å snackade massa skit men asså det betyder inte att jag kan använda mig utav ett vapen som jag inte får göra. Så den var rätt men asså ångrar att jag tog fram gun men blev så sur vem följer efter och skriker efter 4 pers då vi hotat han med och sticka.

Hur många tidigare avstängningar har du? 9

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad för rdm då staffs tpat utan att vetat backstoryn men asså sen har jag gjort dumma saker som jag ångrar extremt men har alltid lärt mig något av det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte dra uzi och bara stanna och låta han hota oss istället för att åka iväg och ta ut ett vapen som jag inte ens får göra. Skulle bara stannat och gjort ett scenario. Då jag kommer in på servern kommer jag lägga bort vapnet i motellrummet om ni inte vill ha det för jag får ju inte använda det men det har varit så oklart om vad man får göra liksom men det betyder ju inte att jag kan sitta och anta att jag kan skjuta ihjäl en person om man tänker efter vad som är kriminellt så vet man ju att ha ett vapen och döda någon är kriminellt. Sorry!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte alls använda vapnet oavsett situation för att det är kriminellt. Rpa scenariot och låtit han råna oss istället för att gå ner och skjuta han liksom.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka