Accepterad RobinRTS | Ban överklagan (acho)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ahmed Abdullson

Icke Medlem
Meddelanden
84
Reaction score
16
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198337089764

Ditt Hex-ID: 11000011675e0e4

Vad är din discord tagg? ℛobin#9460

Vem var det som bannade dig? 4Anders

Hur lång tid var din ban? 6d

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? fail rp kör 120 i stan.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag kom från motorvägen i 120 in i staden för att jag hade lågt med bränsle och vill bara komma fram till bensinstation.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Kör på motorvägen och kommer in i stan och saktar inte ner farten och fortsätter köra typ 120 och då blir jag bannad sen då jag kört till bensinstation.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den var väll rätt men glömde bort att jag inte kan köra in i stan i 120 km/h men asså det var ju inte så att jag körde runt i stan som en idiot syftet var bara att hinna komma till bensinstation som är lite längre fram och då sket jag i och sakta ner så det var ju mitt fel men jag ser folk köra fort i stan som är över 200km/h hela tiden. Och det var ju inte så att jag abusade chansen och körde runt i hela stan utan bara till macken.

Hur många tidigare avstängningar har du? 8

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har ju gjort skit dumma saker innan men har aldrig gjort om dem. Har blivit ofta att staffsen tpar utan att veta hela scenariot men antar att jag glömde av mig här då man inte kan köra igenom stan i 120km/h

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte köra igenom stan i 120 km/h även fast jag hade lite bränsle man ska hålla en laglig körning i 80km/h

Har du lärt dig någonting efter din ban? Inte köra i stan i 120 km/h hålla laglig körning.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka