Nekad Robinqe | Medlem ansökning [Marr4n]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Robinqe

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199122100175/

Vad är ditt namn i verkligheten? Robin Nilsson

Vad är ditt discord namn? CBA (Robinqe2)#5598

Vad är ditt födelsedatum? 10 Maj 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär Jack Sundsvall är en rolig och snäll människa! Jack under sin uppväxt var ganska utanför! Han hade några vänner han brukade vara med lite då och då! Familjen var ganska bra! Jack's pappa bodde i sundsvall medans mamman bodde i norrköping! Jack har nu blivit en 27 årig man som gillar köra hoj och åka bil!
Jack vill alla sitt bästa! Han hatar när folk kallar andra fula, tjocka, osv.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag är snäll, rolig, vill alla sitt bästa! Jag kan göra roliga scenarion och roliga moments som folk kan skratta åt!
:D

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Communityt (stav) Jag tycker folk på servern är så jäkla skysta! Och scriptsen är Fire!

Hur hittade du Unive? Körde multistaden innan! Sen slutade jag och efter ett tag såg jag tt ni bytte namn till Unive! så jag hittade detta via Playlisten på FiveM!

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt rollspel är att hitta nya vänner och ha så roligt som möjligt! Jag vill få folk le varje dag! + så skulle jag vilja göra så bra rp som möjligt så att servern blir från en 100/100 till en 110/100.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål att uppnå på unive är att ha så kul som möjligt och hitta nya vänner! Som jag skrev här över så skulle jag vilöja få alla att le på unive och få folk att bli så glada som möjligt! Jag tycker alla ska vara glada! Så hoppas detta räcker detta är min tredje ansökan pallar ej skriva mer :D

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nope

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka