Nekad Robinqe | Medlem ansökning [Bogha1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Robinqe

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199122100175/

Vad är ditt namn i verkligheten? Robin Nilsson

Vad är ditt discord namn? CBA (Robinqe2)#5598

Vad är ditt födelsedatum? 10 Maj 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär Jack Sundsvall som är 27 år gammal! Jack är ganska rolig a sig! Snäll mot alla och vill alla sitt bästa! Jack har haft en bra uppväxt skolan, hemmet, vänner, och familj! Under hans uppväxt så var han ingen som dem andra! Dem andra gjorde saker som Jack absolut inte ville göra! men Jack i denna stan har inte så många vänner än men hoppas man får det senare!

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag är snäll, rolig, bra på att rpa! Jag brukar göra roliga scenarion/moments!

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Communityt (stav) Jag tycker folk på servern är så jäkla skysta! Och scriptsen är Fire!

Hur hittade du Unive? Körde multistaden innan! Sen slutade jag och efter ett tag såg jag tt ni bytte namn till Unive! så jag hittade detta via Playlisten på FiveM!

Vad har du för mål med ditt rollspel? mitt mål inom rpet är att skaffa nya vänner och ha kul medans jag spelar!

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Som sagt hitta nya vänner och ha så kul som möjligt!

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nope

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka