Nekad Robinnn | Ansökan till servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Robinnn

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Användarnamn: Robinnn

Vad är ditt namn i verkligheten? Robin

Hur gammal är du? 15
Mellan vilka tider kan du oftast spela? Måndagar 10:00 Till 05:00 Tisdag 12:30- 07:30 Onsdagar :13:45 08:35 Torsdagar 13:45 09:45 Fredagar: 13:35 09:59 Lördagar 10:00 05:00 Söndag 12:30 08:45

Varför ska just du bli servervakt? Jag vill bli servervakt pågrund utav när jag rpar på en server så vill jag gärna att rpnivån ska vara on topp. Därför så vill jag kunna kicka alla personer som förstör rp nivån som jag ser såklart. Sen såklart kan det bli rdm sidan av men då sköter staffs de. Vi som är servervakt sköter endast det vi ser. Vi som är servervakter ska absolut inte gå till reports eftersom det också är staffs ärende. Det jag för söker förklara är att jag tycker att jag är den rätta personen.
Dessutom så kommer jag få till att ifall jag ser en person göra fel och jag är tvungen att kicka personen så skulle jag på ett professionellt sätt förklara till han vad han kunde gjort bättre så han inte hade blivit kickad. Så han tänka till nästa gång och göra rätt för sig.
Varför vill du bli servervakt? Eftersom jag vill testa på något nytt har aldrig varit servervakt. Skulle uppskattas ifall man skulle få testa på. Vet som sakt hur det går till.

Är du whitelistad på serven? Ja

Har du varit bannad på serven förut? Nej

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej

Senast ändrad:
Vill har svar från dig ikväll annars nekas din ansökan!

MVH Pontus

Tillbaka