Nekad robinlalli | Medlem ansökning (alexander2005)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

robinlalli

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199095508157/

Vad är ditt namn i verkligheten? Robin lalli

Vad är ditt discord namn? LalliJR#1794

Vad är ditt födelsedatum? 7 November 2007

Berätta om din karaktär. min karaktär är en man vid 21 års åldern och gillar att kolla på bilar och lära sig nytt om olika fordon. jag gillar oxå att vara vid baren och ta det lungt med vänner. jag heter robin karlsson mitt absoluta största intresse är min saab en 95 som jag vill uppgradera till max det är lite av mina intresen. han har tidigare haft en pappa som var kriminell som är död han vart skjuten av en bil när han satt i frisören, robin fick aldrig träffa sin mamma hans barndom var väldigt kaos på alla olika barnhem han bodde på för att kunde aldrig se sin pappa. robins pappa dog när han var 13 år gammal.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag vill bli medlem på unive för att jag tycker det är en bra server och bra spelare med en bra rp som kan utvecklas mycket mer. jag har spelat på den ganska länge nu och känner att det är dags att ta det till nästa steg och utveckla mina mål med rp.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? det är en väldigt bra rp med bra spelare o väldigt många som e schysta med en bra miljö.

Hur hittade du Unive? genom twitch och vänner har rekomenderat

Vad har du för mål med ditt rollspel? just nu har jag inte så många mål men i fraamtiden vill jag bli miljonär så jag kan köpa lite vad jag vill och köra dem bilarna jag vill köpa. Jag måste jobba hårt

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att bli miljonär i framtiden

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej men jag har testat ganska många olika men det var inget för mig. men unive har jag fasnat för

Senast ändrad:
Tillbaka