Accepterad RobinKing | Medlem ansökning [RogerXD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

RobinKing

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561197993873463/

Vad är ditt namn i verkligheten? Robin

Vad är ditt discord namn? RobinKing#4854

Vad är ditt födelsedatum? 11 September 1992

Berätta om din karaktär. Hans namn är Yngve Karlsson 30år gammal. Född och uppväxt i norra delen av stan med mor och far. Vid 18 år ålder efter gymnasiet så kände yngve att det var dax att ta det stora klivet ut i vuxen världen och skaffa sig ett redigt arbete. Han sökte sig då till mekonomen och fick börja som sommarjobbare där. Yngve har alltid gillat att skruva med bilar och andra fordon. Yngve är ambitiös, driven och hjälpsam. Men nu i senare dagar så har yngve blivit mer av en surgubbe och känner att han vill jobba inom något annat, och har stora funderingar på att bli polis. Utöver motorer och fordon så är yngves stora intresse jakt och fiske, då han känner att det får honom att varva ner och koppla av.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem för att jag vill kunna utvidga och tämja på mitt RP lite mer och inte behöva känna sig låst.
Jag kan bidra med många roliga scenarion, unika karaktärer och ett allmänt gott beteende.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Spelarbasen. Med en stor spelarbas så finns möjligheter för vad som helst, och sen så har jag sett hur server rör sig väldigt mycket uppåt då det gäller nivån på rpt.

Hur hittade du Unive? I fivem serverlistan.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Målet med mitt rollspel är att ha så roligt som möjligt. Att skapa roliga scenarion och att folket inblandat i scenariot ska ha roligt.
Här finns det ingen Winrate, jag tar alla scenarion som dom kommer och utgår därifrån.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? MIna mål att uppnå är som sagt att skapa roliga scenarion, att alla ska ha roligt och känna att dom kan gå från datorn med tanken av att dom hade en riktigt rolig dag på servern.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? För tillfället är jag inte aktiv på någon server.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka