Nekad RobinEriksson | Whitelist ansökning [Kela]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

RobinEriksson

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198948506040/

Vad är ditt namn i verkligheten? Hampus

Vad är ditt discord namn? headshot_göran#9469

Vad är ditt födelsedatum? 14 September 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Robin Eriksson och är 21 år gammal. Robin har rötter från olika ställen på jorden då hans pappa kommer från Ryssland och hans mamma från Sverige. Hans pappa har en kriminell bakgrund med mycket droger och alkohol inblandat. Pappan var även en extremt duktig bilmekaniker. Robin har tänkt att gå i sin pappas steg och är väldigt intresserad av bilar. Robin är ganska ny i Unive då han flyttade dit för bara någon månad sedan. Det Robin gillar att göra på fritiden är att åka runt i sin nyköpta Bmw m2 och ha det skoj med kompisarna.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli whitelistad eftersom att jag vill bidra med en god rp, jag vill kunna få servern att nå ut till fler personer och framför allt för att jag och andra ska ha det roligt när vi spelar.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag tycker att servern är väldigt utstickande på ett bra sätt, trevligt folk, bra rp, kunn hjälpa andra, få folk att känn sig välkomna.

Hur hittade du Unive? Genom vänner som spelar på servern.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Ha roligt, skapa verkliga scenarion, kunna hjälpa andra.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka