Nekad RobinEriksson | Whitelist ansökning [Colin-SD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

RobinEriksson

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198948506040/

Vad är ditt namn i verkligheten? Hampus

Vad är ditt discord namn? headshot_göran#9469

Vad är ditt födelsedatum? 14 September 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Robin Eriksson och han är 21 år gammal. Robin var som liten en en stökig person och har varit det genom åren han växte upp. Detta orsakades av att hans pappa var gängkriminell och var i mycket trubbel med polisen och andra. Hans pappa har inte alltid funnits med då han har suttit i fängelse stora delar av Robins liv. Efter fängelset bestämde sig Robins familj för att flytta till Unive för att kunna starta ett nytt liv och kunna lämna det kriminella bakom sig. Robin har ett enormt intresse för bilar och han kan alla bilmärken ända sedan han var liten. Hans dröm är att en gång äga så många bilar som han kan., för att han ska kunna känna att han lever livet till maximal kapacitet.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli whitelistad för att kunna bidra med att servern ska kunna nå ut till fler folk, och ställa till med roliga scenarion mm.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag tycker det är en väldigt rolig server att spela på, trevligt folk och brukar alltid få mig ett gott skratt,

Hur hittade du Unive? Kompisar som tipsade mig.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att jag ska ha det roligt när jag spelar och att även andra ska ha det roligt. Försöka skapa en bra stämning på servern så att alla känner sig välkomna.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka