Nekad robincrew28 | Whitelist ansökning [Falken]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

robincrew28

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198876335201/

Vad är ditt namn i verkligheten? Robin

Vad är ditt discord namn? AguStrika #5544

Vad är ditt födelsedatum? 28 Juni 2021

Berätta om din karaktär. Agu är oftast en trevlig prick som har lätt att knyta nya kontakter och få jobb. I staden gillar Agu att stå i centrum oavsett om det är på den lagliga sidan eller motsatsen. När Agu växte upp hade han ofta problem med hantera sin aggression och blev därför placerad på diverse anstalter redan som tidig tonåring. Nu i artonårsåldern har Agu lärt sig hantera sina besvär utan att brusa upp allt för mycket. Agu kan visa exempel på sitt förflutna om han hamnar i fel umgängeskrets eller känner sig hotad på något sätt. På jobbet är Agu hängiven och sprider god stämning i grupp han jobbar stenhårt för att kunden ska stå i fokus då han anser att prestation ger utdelning.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag tycker jag ska bli whitelistad för jag är jävligt bra på RP och jag kommer definitivt skapa scenarion om jag nu hade tänkt att bli kriminell, Arnnas är jag också väldigt snäll och rolig.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För det är jävligt många spelare på denna server och det är alltid kul när det är många aktiva och så spelar också mina vänner på denna server.

Hur hittade du Unive? Genom gemensamma vänner.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att ha allmänt roligt skapa scenarion med vänner och massa annat.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka