Nekad robincrew28 | Medlem ansökning¨(RogerXD)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

robincrew28

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198876335201/

Vad är ditt namn i verkligheten? Robin

Vad är ditt discord namn? AguStrika #5544

Vad är ditt födelsedatum? 28 Juni 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär har nyss fyllt 18 år i sommars och är en väldigt skön och rolig person. Jag har bott i malmö med familjen i nästan hela mitt liv men nu tyckte jag att jag ville prova på en ny stad och flytta hemifrån så då gjorde jag det. Jag är just nu arbetslös pga att jag hoppade av skolan för skolan är verkligen inte min grej då jag har svårt att lära mig saker och få in det i hjärnan. Men nu söker jag och vill helst jobba hos bennys för jag älskar att meka med bilar. Då jag och pappa byggde på en bil när jag var yngre från grunden och sedan sålde pappa den då jag blev väldigt ledsen.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem på denna server för jag har hört ifrån mina vänner att denna server är väldigt bra, Man hittar nya vänner och såklart kommer jag bidra med scenarion. Jag bidrar med väldigt bra och seriös RP och för det är jävligt många spelare på denna server och det är alltid kul när det är många aktiva för då kan man skapa många olika scenarion. Samt har jag hört och sätt att det är en väldigt seriös RP på denna servern

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För jag har hört och sätt att det är en seriös RP på denna server även fast det är så många spelare och det bli alltid roligt när alla tar de seriöst och inte lallar.

Hur hittade du Unive? Genom gemensamma vänner.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rollspeladet är att lyckas med livet skaffa ett jobb samt en bil så man kan transportera sig enklare till och från jobb och andra aktiviteter.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att hjälpa andra människor som behöver hjälp samt mig själv med mina egna problem.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka