Accepterad Robinbus4 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Robinbus4

Icke Medlem
Meddelanden
507
Reaction score
10
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198279137970/

Ditt Hex-ID: 110000113019ab2

Vad är din discord tagg? Robinbus4

Vem var det som bannade dig? Rozi

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-08-25 232744.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag rpade dåligt och för att jag inte uppnådde unive standrard i min rp nivå. Jag tror att jag blev bannad för att det är sånt man gör som staff. Som staff så bannar man folk för att höja rp nivån på på servern. Staffsen tyckte inte att jag hade tillräckligt bra rp och gjorde ett försök att höja rpn genom att banna mig. Om man bannar en person så gör man både så att personen inte kan vara inne på servern och göra fler regelbrott. Och så visar man personen som har gjort fel att det personen gjorde var fel.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och en till åkte från en klädbutik för att starta ett större scenario. Vi blev ombedda att byta kläder för att vi skulle kunna delta i ett större scenario och vi blev väldigt peppade. Jag trodde inte att vi krockade så hårt i trädet som vi gjorde då jag hade extrem texture loss vid tillfället.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Bannen var korrekt

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad massa gånger men tycker att man kan se tydligt att jag har lärt mig av det eftersom att jag typ inte har någon korrekt ban de seanste månaderna. Jag har circa 50 bans varav inte ens hälften är korrekta (kan bevisa för den som vill se). Har även många kortare bans så som 1 timme 6 timmar. Av dem bansen som är korrekta så är många av dem under de första 3 veckorna som jag rpade på servern där jag inte hade någon förståelse för vad rp var och freeroamade men min kompis ungefär som i gta. Men som sagt så har jag lärt mig av mina bans och tycker själv att jag till 95% av tiden jag rpar håller en väldigt hög rp nivå.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte powergameat. Jag borde ha tagit min tid och rpat ut varje scenario till dess fulla potential

Har du lärt dig någonting efter din ban? Visste såklart redan att man inte ska powergamea. Men jag har väll fått en påminnelse om hur tråkigt det blir om man bara spelar för att vinna. Jag känner att jag har lärt mig tillräckligt av att sitta support och snacka om det. Det kommer inte förbättra något att jag sitter bannad. Jag känner att jag vill gå ig och visa att jag kan rpa.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka