- Meddelanden
- 507
- Reaction score
- 10
Vad är ditt namn i verkligheten? Anonym
Vad heter du på discord? Robinbus4
Ange ditt födelsedatum 12 Maj 2005
Beskriv din dagliga aktivitet. Oftast på kvällen men det varierar mellan vardagar och helger
på helger så brukar jag spela en stund på dagen kanske från 12:00-15:00 och sen gå in senare på kvällen/natten för att rpa i kanske 4-5 timmar
på vardagar så brukar jag börja spela runt 17:00 och stänger av datorn 21:30 (beror på om jag har skola eller jobb) men nu under sommarlovet så är jag ju såklart mer aktiv under vargagar än när det är skola. mina vardagar ser lite mer ut som helger under sommarlover.
Hur länge har du varit medlem på Unive? Ett år och några månader
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild)
Typ 15 korrekta (som inte blivit borttagna för att dem var felaktiga) om ni inte tror mig så kan jag förklara varje ban och varför och hur den blev borttagen. ni får även komma ihåg att jag har spelat sjukt länge och att många av dem korrekta bansen är från första månaden jag spelade samt att jag inte har många stora bans. Fick indragen sv för någon dag sen för att jag blev svbannad. Jag har pratat med personen som bannade mig men från min vinkel så gjorde jag ej ett regelbrott
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. Servervakters upgifter är att göra det lättare för staffs men ändå agera som vanliga rpare genom att inte söka efter problem och folk att banna.
Varför vill du bli servervakt på servern? För att slippa hoppa support 24/7 och för att hjälpa staffs. Genom att dva bilar, banna, kicka osv. Finns inget mer att utveckla då blir det bara ordbajs.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Det är när man använder sina perms på ett sätt som dem inte är till för.tillexemepl om man försöker vinna ett skottscenario genom att använda toggleid. eller revva bara för att man är lat och inte orkar vänta på att nån ska hjälpa en. eller hota folk med att man är sv är också en slags abuse för att man använder sin "status" för att vinna makt. Kort sagt så är det att man använder sina perms till saker som man absolut inte har fått sina perms för. Här är en lista på alla att man kan sv abusea på. Reva sig själv även om man inte dog av bugg eller liknande, reva någon som inte har visat klipp, tro att man kan bete sig hur man vill bara för att man har fått en viss roll, kicka/ banna folk bara för att man inte gillar dem eller liknande altså banna/kicka utan att personen har gjort ett konkret regelbrott, toggleid abuse altså att man har på toggleid i en skottlossning för att kunna se vart motståndaren är eller ha på toggleid för att kunna se om någon speccar och därför sluta lalla eller bara rpa bättre (altså så är toggleid bara till för att ha på tillfälligt så man slipper id peeka), tex skriva Dennis id? Dennis svarar och sen så gör man /m Dennis id och sen typ metar på ”vart är du

Vad heter du på discord? Robinbus4
Ange ditt födelsedatum 12 Maj 2005
Beskriv din dagliga aktivitet. Oftast på kvällen men det varierar mellan vardagar och helger
på helger så brukar jag spela en stund på dagen kanske från 12:00-15:00 och sen gå in senare på kvällen/natten för att rpa i kanske 4-5 timmar
på vardagar så brukar jag börja spela runt 17:00 och stänger av datorn 21:30 (beror på om jag har skola eller jobb) men nu under sommarlovet så är jag ju såklart mer aktiv under vargagar än när det är skola. mina vardagar ser lite mer ut som helger under sommarlover.
Hur länge har du varit medlem på Unive? Ett år och några månader
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild)
Typ 15 korrekta (som inte blivit borttagna för att dem var felaktiga) om ni inte tror mig så kan jag förklara varje ban och varför och hur den blev borttagen. ni får även komma ihåg att jag har spelat sjukt länge och att många av dem korrekta bansen är från första månaden jag spelade samt att jag inte har många stora bans. Fick indragen sv för någon dag sen för att jag blev svbannad. Jag har pratat med personen som bannade mig men från min vinkel så gjorde jag ej ett regelbrott
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. Servervakters upgifter är att göra det lättare för staffs men ändå agera som vanliga rpare genom att inte söka efter problem och folk att banna.
Varför vill du bli servervakt på servern? För att slippa hoppa support 24/7 och för att hjälpa staffs. Genom att dva bilar, banna, kicka osv. Finns inget mer att utveckla då blir det bara ordbajs.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Det är när man använder sina perms på ett sätt som dem inte är till för.tillexemepl om man försöker vinna ett skottscenario genom att använda toggleid. eller revva bara för att man är lat och inte orkar vänta på att nån ska hjälpa en. eller hota folk med att man är sv är också en slags abuse för att man använder sin "status" för att vinna makt. Kort sagt så är det att man använder sina perms till saker som man absolut inte har fått sina perms för. Här är en lista på alla att man kan sv abusea på. Reva sig själv även om man inte dog av bugg eller liknande, reva någon som inte har visat klipp, tro att man kan bete sig hur man vill bara för att man har fått en viss roll, kicka/ banna folk bara för att man inte gillar dem eller liknande altså banna/kicka utan att personen har gjort ett konkret regelbrott, toggleid abuse altså att man har på toggleid i en skottlossning för att kunna se vart motståndaren är eller ha på toggleid för att kunna se om någon speccar och därför sluta lalla eller bara rpa bättre (altså så är toggleid bara till för att ha på tillfälligt så man slipper id peeka), tex skriva Dennis id? Dennis svarar och sen så gör man /m Dennis id och sen typ metar på ”vart är du