Accepterad Robinbus | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Robinbus4

Icke Medlem
Meddelanden
507
Reaction score
10
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198279137970/

Ditt Hex-ID: 110000113019ab2

Vad är din discord tagg? Robinbus4#4011

Vem var det som bannade dig? Bulten

Bild på banmeddelande: Skärmklippaaaaaaaaaaaaaa.PNG

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag gick för looten och glömde att stänga av toggleid.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. En person tog en micro smg från mig och började skjuta mot mig och min kompis. Min kompis skjöt ned han och jag tog tillbaks min uzi.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Korrekt

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad massa gånger förut och har lärt mig av alla. Har lärt mig av mina bans och har heller aldrig blivit bannad för detta förut.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag inser nu att jag borde ha agerat annorlunda i den situationen. Jag vill dock påpeka att jag i stunden inte tänkte på att det var fel att loota en medvetslös spelare då läget var lungt. Jag förstår nu att detta kan ha uppfattats som orealistiskt i spelets RP-miljö, men det var verkligen inte min avsikt att bryta mot spelets regler. Jag önskar att jag hade tänkt mer noggrant på min handling och tagit hänsyn till spelets regler och normer innan jag agerade. Jag kan se nu att det finns en god anledning till varför en sådan handling är förbjuden i spelet och jag är beredd att ta ansvar för mitt misstag. Jag hoppas att ni kan förstå att mitt agerande inte var avsiktligt illvilligt och att ni kan ge mig en andra chans att spela spelet. Jag lovar att jag kommer att lära mig från mina misstag och att jag kommer att göra allt jag kan för att följa spelets regler noggrant i framtiden.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag är inte cp och skriver "jag har lärt mig att man ska tänka efter innan man gör saker" för det vet man väll redan. Det jag har lärt mig är att man ska vara försiktig vad man gör då olika personer har olika uppfattningar av regler.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Senast ändrad:
Förstår dig, som du skrev hade du kunnat agera annorlunda i scenariot. Tänk på det till nästa gång och låt detta vara en viktig läxa för dig<3

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka