Robinbus
Icke Medlem
- Meddelanden
- 13
- Reaction score
- 0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198279137970/
Ditt Hex-ID: 110000113019ab2
Vad är din discord tagg? Robinbus4
Vem var det som bannade dig? Swedish fish
Bild på banmeddelande:
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag inte spelade för motpartens vinning.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och ett antal kompanjoner uppehöll oss med sysslan bilåkning. Under bilåkningen stötte vi på såkallade opps. Oppsens bil var av slaget överkraftig (op). Det blev tydligt för mig att opssens avsikt med bilåkandet och efterföljandet av mig och mina kompanjoner inte vad att skapa rolig rp. Detta är en bedömning jag gör baserat på deras val att vid upprepade tillfällen bryta mot krigsreglerna och med avsikt försöka preja våran bil av vägen. Händelserna som följer efter pittningarna är de som påstås inehålla regelbrotten/ett från mitt håll. En av oppsen väljer att hoppa ut ur bilen och beskjuta våran bil. Skytten lyckas med sitt mål och utför en sk headshott på våran förare. En funktion i gta/fivem är att när en förare till ett fordon dör leder det till att bilen drar åt helvete. Bilens snabba samt okontrollerade färd leder snart till att jag befinner mig uppockner i ett avsvimmad tillstånd. Individerna som tidigare använde sitt fordon som ett vapen i form av upprepade prejningar åker fram till oss och tar fra
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel.
Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 1. Säkert rätt minns inte
2. Säkert rätt minns inte
3. Säkert rätt minns inte Notera att dessa 3 är ooc ingame under en tid jag inte ens visste vad rp var för något
4. Detta var inget regelbrott vid tiden given
5. Säker rätt minns inte
6. Samma ban som nr 5 (reggad 2ggr)
7. Säker rätt minns inte
8. Säker rätt minns inte
9. Säker rätt minns inte
10. Detta var inte ett regelbrott vid tiden given
11. Säker rätt minns inte
12. korrekt
13. Säker rätt minns inte
14. Säker rätt minns inte
15. Säker rätt minns inte
16. Säker rätt minns inte
17. Säker rätt minns inte
18. Säker rätt minns inte
19. Säker rätt minns inte
20. Hade sagt upp mig som mekko chef (felaktig/bortagen)
21. Samma som förra (felaktig)
22. Missklick vilket jag skrev (felaktig)
23. Säker rätt minns inte
24. Säker rätt minns inte
25. Säker rätt minns inte
26. Körde i 100 i stan (inget regelbrott vid tiden given)
27. Visade klipp på dsync (felaktig/bortagen)
28. Säker rätt minns inte
29. Säker rätt minns inte
30. Visade klipp på dsync men skulle ändå iväg så tror ej den togs bort
31. Korrekt
32. Visade klipp från min vilken och banen togs bort
33. Missförstånd, blev unbanad
34. Säkert korrekt
35. inte vart polis (brorsan)
36. inte vart polis (brorsan)
37. Philip tyckte det var för hårt så han tog bort
38. inte vart polis (brorsan)
39. Säkert korrekt
40. samma som förra (reggad 3ggr)
41. samma som förrföra (reggad 3ggr)
42. inte vart polis (brorsan)
43. säker rätt minns inte
44. Pyspunka inte fälg, felaktig Som referens är detta 2.5 år sedan om jag inte missminner mig.
45. Samma som förra (reggad 2ggr)
46. 320 banna för andra i mitt gäng gjorde regelbrott, skrev till han och han gav tbx roller och allt
47. Hade pratat med polisen (missupfattning/togs bort)
48. säkert rätt minns inte
49. Säkert rätt minns inte
50. Fel (philip tog bort)
Notera att 80% av dessa bans är för 2.5 år eller mer sedan. Endast 20% av bansen är för kortare tid sedan än 2.5 år. Detta är ett tydligt tecken på en fördjupad förståelse för reglerna och ett förbättrad beteende i form av att följa reglerna. Om man även tar in i beräkningen hur mång av bansen som bara är 1 dag eller tillockmed felaktiga så blir det tydligt att jag alltid förhåller mig till reglerna minst lika bra som en genomsnittlig spelare.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Mitt agerande brast i det avseendet där man alltid ser till att göra det bästa av siuationen. Nu pallar jag inte skriva formellt mer. Det var dumt att inte rpa på att de drog ur mig ur bilen osv. Det som gjorde att jag inte gjorde det var en sammantagen bedömmning av siuationen. I bedömningen togs saker som deras agerande, min egna potentiella förlust och allmän lathet med. Det suger att spela för motpartens vinning när de själva bara spelar för sin egna vinning helt enkelt. Om samma siuation hade uppstått nu hade mitt agerande varit långt ifrån hur mitt tidigare jag agerade. Jag hade sett till att ha en lagom balans mellan realistisk rp och skapandet av ett roligt scenario. Om jag själv hade gett de lite rolig rp så hade det säkrt kunnat bli kul. Även om ni får hålla med om att kidnappningar av personer som pittar ofta bara går ut på att man ska ge alla sina pengar för att ändå dö i slutet.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Jo men absolut! Ibland måste man bita i det sura äpplet och kliva upp även fast det är varmt i sängen.
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja
Ditt Hex-ID: 110000113019ab2
Vad är din discord tagg? Robinbus4
Vem var det som bannade dig? Swedish fish
Bild på banmeddelande:

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag inte spelade för motpartens vinning.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och ett antal kompanjoner uppehöll oss med sysslan bilåkning. Under bilåkningen stötte vi på såkallade opps. Oppsens bil var av slaget överkraftig (op). Det blev tydligt för mig att opssens avsikt med bilåkandet och efterföljandet av mig och mina kompanjoner inte vad att skapa rolig rp. Detta är en bedömning jag gör baserat på deras val att vid upprepade tillfällen bryta mot krigsreglerna och med avsikt försöka preja våran bil av vägen. Händelserna som följer efter pittningarna är de som påstås inehålla regelbrotten/ett från mitt håll. En av oppsen väljer att hoppa ut ur bilen och beskjuta våran bil. Skytten lyckas med sitt mål och utför en sk headshott på våran förare. En funktion i gta/fivem är att när en förare till ett fordon dör leder det till att bilen drar åt helvete. Bilens snabba samt okontrollerade färd leder snart till att jag befinner mig uppockner i ett avsvimmad tillstånd. Individerna som tidigare använde sitt fordon som ett vapen i form av upprepade prejningar åker fram till oss och tar fra
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel.
Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 1. Säkert rätt minns inte
2. Säkert rätt minns inte
3. Säkert rätt minns inte Notera att dessa 3 är ooc ingame under en tid jag inte ens visste vad rp var för något
4. Detta var inget regelbrott vid tiden given
5. Säker rätt minns inte
6. Samma ban som nr 5 (reggad 2ggr)
7. Säker rätt minns inte
8. Säker rätt minns inte
9. Säker rätt minns inte
10. Detta var inte ett regelbrott vid tiden given
11. Säker rätt minns inte
12. korrekt
13. Säker rätt minns inte
14. Säker rätt minns inte
15. Säker rätt minns inte
16. Säker rätt minns inte
17. Säker rätt minns inte
18. Säker rätt minns inte
19. Säker rätt minns inte
20. Hade sagt upp mig som mekko chef (felaktig/bortagen)
21. Samma som förra (felaktig)
22. Missklick vilket jag skrev (felaktig)
23. Säker rätt minns inte
24. Säker rätt minns inte
25. Säker rätt minns inte
26. Körde i 100 i stan (inget regelbrott vid tiden given)
27. Visade klipp på dsync (felaktig/bortagen)
28. Säker rätt minns inte
29. Säker rätt minns inte
30. Visade klipp på dsync men skulle ändå iväg så tror ej den togs bort
31. Korrekt
32. Visade klipp från min vilken och banen togs bort
33. Missförstånd, blev unbanad
34. Säkert korrekt
35. inte vart polis (brorsan)
36. inte vart polis (brorsan)
37. Philip tyckte det var för hårt så han tog bort
38. inte vart polis (brorsan)
39. Säkert korrekt
40. samma som förra (reggad 3ggr)
41. samma som förrföra (reggad 3ggr)
42. inte vart polis (brorsan)
43. säker rätt minns inte
44. Pyspunka inte fälg, felaktig Som referens är detta 2.5 år sedan om jag inte missminner mig.
45. Samma som förra (reggad 2ggr)
46. 320 banna för andra i mitt gäng gjorde regelbrott, skrev till han och han gav tbx roller och allt
47. Hade pratat med polisen (missupfattning/togs bort)
48. säkert rätt minns inte
49. Säkert rätt minns inte
50. Fel (philip tog bort)
Notera att 80% av dessa bans är för 2.5 år eller mer sedan. Endast 20% av bansen är för kortare tid sedan än 2.5 år. Detta är ett tydligt tecken på en fördjupad förståelse för reglerna och ett förbättrad beteende i form av att följa reglerna. Om man även tar in i beräkningen hur mång av bansen som bara är 1 dag eller tillockmed felaktiga så blir det tydligt att jag alltid förhåller mig till reglerna minst lika bra som en genomsnittlig spelare.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Mitt agerande brast i det avseendet där man alltid ser till att göra det bästa av siuationen. Nu pallar jag inte skriva formellt mer. Det var dumt att inte rpa på att de drog ur mig ur bilen osv. Det som gjorde att jag inte gjorde det var en sammantagen bedömmning av siuationen. I bedömningen togs saker som deras agerande, min egna potentiella förlust och allmän lathet med. Det suger att spela för motpartens vinning när de själva bara spelar för sin egna vinning helt enkelt. Om samma siuation hade uppstått nu hade mitt agerande varit långt ifrån hur mitt tidigare jag agerade. Jag hade sett till att ha en lagom balans mellan realistisk rp och skapandet av ett roligt scenario. Om jag själv hade gett de lite rolig rp så hade det säkrt kunnat bli kul. Även om ni får hålla med om att kidnappningar av personer som pittar ofta bara går ut på att man ska ge alla sina pengar för att ändå dö i slutet.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Jo men absolut! Ibland måste man bita i det sura äpplet och kliva upp även fast det är varmt i sängen.
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja