Accepterad Robinbus | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Robinbus4

Icke Medlem
Meddelanden
507
Reaction score
10
Vad är ditt namn i verkligheten? Dennis

Vad heter du på discord? Robinbus4#4011

Ange ditt födelsedatum 2 Augusti 2006

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag känner att jag vill hjälpa både nya spelare och servern. Jag vill hjälpa nya spelare att komma in i unive gemenskapen. Jag vill ge ickemedlemmarna en chans att testa unive i hela dess värde med tillgång till alla jobb osv. Och så vill jag hjälpa unive genom att rensa ut lallare från bra och seriösa rpare. En liten del i att jag vill bli ma är att jag vill testa på hur det är att göra nåt mer på unive än att bara rpa då jag kanske vill söka för att bli helper i framtiden. Jag ansöker också för att jag vill ge tillbaka till unive eftersom att unive har gett så mycket till mig.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? För att jag är (förlåt för självgodheten) ganska bra på att ta intervjuver. Jag skulle bemöta alla som tar en intervjuv bra eftersom att den ma som tar ens intervjuv är det första intrycket som dem får av serven och gemenskapen. Jag tycker att ni ska ta in mig som ma för att jag kommer vara väldigt aktiv och när den dagen kommer då jag inte kan vara lika aktiv så kommer jag säga upp min roll istället för att sitta Kvar på rollen och ta upp en plats för någon annan som skulle sköta sin roll som Ma bättre. Jag kommer också vara opartisk och godkänna alla som förtjänar det och neka alla som förtjänar det. Jag kommer göra det bästa för att ta rätt beslut och jag kommer försöka lära mig av andra ma.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska alltid bemöta alla med respekt oavsett etnicitet, ålder, kön, hudfärg eller hur nån är som person. Man ska behandla alla likadant vilket bör va med respekt god ton och man ska alltid tänka på att det sitter en mottagare på andra sidan skärmen även fast man inte ser personen. Kort sagt så ska man behandla andra som man själv vill bli behandlad. Om någon är otrevlig mot än så är det ingen ursäkt för att va otrevligt tillbaka för att vara otrevlig har aldrig löst någons problem det är bättre att vara trevlig mot personen som är otrevlig för då är det större chans att personen kommer ändra sin ton och sitt beteende.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag vill höja serverns ryckte genom att se till att alla som blir medlemmar kan ialafall alla grundregler det skulle serverns ryckte och göra så att det har större betydelse att bara medlem på unive. Jag vill inte att folk ska komma till unive bara för att lalla, sno bilar 24/7 och förstöra. Om jag skulle bli ma så skulle ja se till att dem jag gav medlemskap skulle kunna reglerna och sköta sig.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Framför allt att kunna alla regler men ett annat krav är att göra sitt bästa för att följa alla regler. Ett krav som många bortser ifrån är att kunna sin karaktärsbeskrivning bra för att det är ju trots allt det man ska rpa på ingame och det blir konstigt om man inte kan rpa på din gubbe eftersom att man inte minns sin karaktärsbeskrivning. Ett krav är ju också att personen inte spelar på nån annan fivem server för då kommer personen förmodligen vara rätt så inaktiv så personen i fråga får säga upp sitt eventuella medlemskap på andra fivem servrar. Ett krav som är ganska viktigt är att man har ett mål med sin rp och inte bara lallar runt utan man kansk har som mål att träffa vänner ingame eller göra bra scenarion eller liknande annars kan folk lätt börja lalla och deras rp nivå sänks.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag känner att jag skulle ha ett ganska stort ansvar för att man ansvarar ju för att dem man släpper som medlemmar kan reglerna osv. Man har ju också ett ansvar att se till att det inte ligger massa ansökningar på forumet som är obesvarade. Och så måste man ju ta intervjuver regelbundet så att folk inte blir nekade för att dem inte har tagit sin intervjuv när dem inte ens har haft en chans att ta din intervjuv. Man har också ett ansvar att vara trevlig även om man nekar någon på intervjuven för annars så kommer personen få ett väldigt dåligt intryck av servern

Hur ser din aktivitetet ut? Är aktiv när jag kan i stort sett varje dag. Har inga skilda föräldrar eller nått så jag har en väldigt jämn och hög aktivitet.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Har vart en aktiv o bra ma innan

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka