Accepterad RobinBoras | Medlem ansökning [Zingo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Raaban

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
69
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? Robin

Vad är ditt discord namn? Robinboras

Vad är ditt födelsedatum? 6 Oktober 1990

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Bengan

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Bestämd, godhjärtad, driven

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Kommer från ett ganska tufft klimat. Har mycket problem med föräldrar och många vänner som valt *fel väg*. Någon som Bengarn inte vill. Han vill bli polis. Han vill bidra till samhällen snarare än att ta. Han vill hjälpa samhället att bli bättre. Kanske till och med motverka att barn och unga söker sig i fel riktning.

Vad kan du bidra med till serverns RP? En seriös roll. En som gärna spelar fullt ut och även gör servern roligare. En lättsam stämning med lätt till skratt. Men samtidigt ser skillnaden på lätthet och allvar.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ser laget före jaget. Att alla ska få chansen till en rolig spelupplevelse. Även om jag kan - så betyder inte det att jag måste.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, jag stal faktiskt en polisbil. Detta var min första gång i RP så jag kunde verkligen ingenting. Men jag blev bannad och förstod snabbt att RP är RP

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Man kan inte välja en sida för att sedan välja igen. En gång polis - alltid polis. En gång kriminell - alltid kriminell. Man får inte heller kränka någon. Vare sig sexuellt eller med ord

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka