RobinBoras | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Raaban

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
69
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? Robin

Ditt discordnamn: raabanb

Ange ditt födelsedatum 9 Oktober 1994

Varför ska just du bli staff? Idag har jag en betydande roll inom polisen. Jag tror att den inte skiljer sig så värst mycket mot att vara helper. Jag får dagligen ta beslut om personers felhandlingar. Ofta argumentera och höra ursäkterna till felen. Jag är lyhörd och lyssnar på vad personerna säger. Jag försöker alltid att vara helt opartisk och att inte ta beslut baserat på irritation. Är inte det möjligt så tar jag hjälp av en kollega. Med det sagt. Jag får ofta, snudd på dagligen, ta beslut om passade straff. Min mål är inte att sparka/banna folk. Utan att utbilda och se till att misstagen eller felbeteendet inte upprepar sig. Jag vill hjälpa till att göra servern till en roligare plats.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Mycket okunskap tror jag. Därför vill jag ge folk en andra chans att göra rätt. Men okunskapen ter sig i dåligt språk, lalleri där man stjäl bilar/polisbilar. Vdm och bristfällig RP

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Ändringen blir att kunna förklara men även ge kortare bann som fungerar som en väckarklocka. Att förklara fungerar för vissa. Medans vissa måste bli bannade 1 dag eller några timmar för att förstå att fel går inte omärkt förbi på Unive. Min ide är att ofta hålla koll på spelare. Snabbt agera innan problemen bli för stora.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Opartist, lyssnar och ser det från den andra personens perspektiv. Det går inte att bilda sig en rättvis bild på en bild eller ett kort klipp. Man måste se det till helhetsbilden. Vad som hände före. Aldrig höja rösten eller kalla folk för saker. Alla kommer från olika ställen i livet och landet. En trevlig ton kommer man långt med

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Privatlivet gör mig aktiv vid olika tider. Ibland mitt på dagen. Men oftast kvällar och helger. Får in bra med timmar på Unive.
Min RP består till väldigt stor del av möten och DC. Vilken är perfekt tillfälle att till exempel specca. Jag kan inte vara inne och köra social RP då jag behöver prata i möten. Men jag kan kolla på andra. Kan även sitta och svara på olika frågor osv.

Hur länge har du spelat på Unive? Cirka 5 månader denna gången

Har du tidigare erfarenheter som staff? Nej, är dock servervakt idag.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation, Servervakt, Event

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej

Senast ändrad:
+rep Otroligt dedikerad och engagerad person. Hanterar alltid situationer och ärenden på ett bra sätt med rättvisa och på ett riktigt proffsigt sätt. Har kunskaper och erfarenheter vilket gör dig till en pålitlig person som man kan vända sig till. Hjälpsam och vill serverns bästa, har en bra arbetsmoral och ledarskapsförmåga och visar framfötterna. Visar tydliga krav på ordning och reda.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka