Accepterad robinarra147 | Medlem ansökning [Marr4n]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

robinarra147

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198345176684/

Vad är ditt namn i verkligheten? robin

Vad är ditt discord namn? robinarra147 #8138

Vad är ditt födelsedatum? 6 Juni 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Kenzo Paris. Kenzo är 21 år gamal och har haft en ganska tuff uppväxt. Hans pappa lämnade honom sen han var 7 år gammal så han har bara levt med sin mamma, Kenzo håller just nu på me knark,amfetamin och cokes. Han brukar vara med sina vänner Versace och Hugo och han brukar vara mycket utomlands med sina polare och brukar bara allmänt chilla, han gillar att äta mycket mat (han är en fetis) och gillar att sola, han resta från en annan stad som heter heartless City . Han trivs hära nu i unive staden för att personerna i unive staden är jätte trevliga. Kenzo har inga feta bilar nu men han ska skaffa mycket, han vill också gå me ett kriminellt gäng som heter Italienska maffian som ska avrätta ett annat gäng som dödade kenzos kusin, ingen vet vad som hände me hans kusin men kenzo bryr sig inte om vad som hände. Han vill bara döda personen som döda hans kusin så att han kan känna sig fri.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Det är för jag är en seriös rpare som tar rp till 100%, Bryter inte mot reglerna som andra vissa personer i staden,
och om något annan person skulle göra fel skulle vi skicka in det till staffs då jag använder medal. Jag tycker också att unive är en hög seriös rp server med roliga feta scenarion! Vill gå me ett gäng så att man kan också göra roliga kriminella scenarios. Vill också bli medlem för att jag skulle kunna ansöka till ett whitelist jobb.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? för att denna server är roligt och seriös hog rp, men en bra community och roliga scenarion!

Hur hittade du Unive? fivem startsidan

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt rollspel är att vara den största kriminella i hela staden, vara med ett grovt kriminellt gäng som använder mycket narkotika och mycket vapen. Också i mitt andra karaktär ska bidra med polismyndigheten också för att stoppa de kriminella!

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att alla ska känna sig trygga när de är omkring/pratar med mig, ska göra roliga scenarion med personer så att de ska uppleva en hög seriös rp nivå och allmänt bara ha de bra!

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej

Tillbaka