Nekad Robin_larsson | Whitelist ansökning [Liiam]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Robin_larsson

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198274688508/

Vad är ditt namn i verkligheten? Robin

Vad är ditt discord namn? SweX1337 #1719

Vad är ditt födelsedatum? 12 Juli 2001

Berätta om din karaktär. Jag heter Robin Larsson och jag är 20 år gammal och vill jobba med något inom bilar för i hela mitt liv så har jag haft intresse för motorer och jag vill fortsätta mitt liv med det så det är därför jag vill jobba som bilmekaniker eller bilförsäljare för det är det jag tycker är som roligast. Hela min fritid har bestått av bilar och hade jag fått ett jobb inom bilar så hade jag blivit jätteglad. Jag är pratglad och bra på att förhandla med folk

Varför ska just du bli whitelistad? För jag vill känna lite extra pengar och hjälpa till på denna servern

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För det är många aktiva på denna serven och har hört från några polare att det är roligt och spännande för man vet aldrig vad som händer

Hur hittade du Unive? Jag såg folk på Youtube spela på denna serven så jag testade det är det va roligt från första början

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha kul träffa andra människor och sånt

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej det gör jag inte

Nekad, vill att du utvecklar din karaktärsbeskrivning och "Vad har du för mål med ditt rollspelande".

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka