Accepterad Robin_larsson | Medlem ansökning [Wille]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Robin_larsson

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198274688508/

Vad är ditt namn i verkligheten? Robin

Vad är ditt discord namn? SweX1337 #1719

Vad är ditt födelsedatum? 12 Juli 2001

Berätta om din karaktär. Robin Larsson växte upp i norra delen av Skåne . Han var en kille som jobbade hårt för att få bra betyg i gymnasiet , men lyckades inte ofta. När det började närmade sig sitt slut på gymnasiet så blev pluggandet mer seriöst, men det var en grej som alltid kom i vägen för han vilket var att va med vänner och håla på med bilar . Redan som 15 åring så började Robin att sälja bilar och epor vid torget, pengarna bara flödade in och tillslut hade Riobin råd att köpa sig en schysst epa. Med hans epa så kunde han snabbare göra deals med sina kunder, och med det så började pengarna komma in på ett stadigare sätt. Mamma undrade hela tiden vart Hans var någonstans, när hon frågade honom så blev svaret oftast: ''Jag är på torget på grabbarna ''. Svaret han kom med funkade alltid då hans mamma inte direkt brydde sig om vart han var eller. Men med tiden som gick blev Hans allt större inom att fixa bilar och att sälja bilar marknaden. Fler kunder beställde bilar och bokade tid att fixa bilar hans resultat va rätt så bra och han fick mer pengar in på kontot. När Hans fick egen tid så tänkte han alltid över vart hans liv hade tagit vägen, att hans liv var va helt okej och att hans framtid såg bra ut. Men när tiden gick och gick så täckte han att skapa ett företag men det blev inget av det än att fortsätta hos en firma och på sin fritid .

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Anledningen varför just jag ska bli medlem är därför att jag kan bidra till andras spelupplevelse med bra rp förmåga och speciellt bra rp när jag inte har en spärr som t.ex förhindrar mig att skaffa vissa job eller roller.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag är intresserad av unive för att det är en rolig och bra samt god strukturerad

Hur hittade du Unive? För såg folk spela det och tänkte att det va värt att börja spela det

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att bli bättre på rollspel och hjälpa till så mycket jag bara kan till servern

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att bli bättre på rollspel

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej det är jag inte för att jag tycker att den server är bra för att det är en svensk server

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka