Nekad Robin2011 | Ansökan till Servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Robin2011

Icke Medlem
Meddelanden
34
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Robin

Vad heter du på discord? Robin.F#8286

Ange ditt födelsedatum 24 Juli 2011

Beskriv din dagliga aktivitet. 8-10 timmar på vardagar på helgerna då 10-12 timmar.

Hur länge har du varit medlem på Unive? snart ett år och är polis.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 1 gång avstängd och 4 gånger bannad.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. dem revvar och hjälper och tänker jag revvar folk som dör i GU utbildnigen för jag är GU utbildare och vi har aldrig någon revvare där men om jag blir godkänd då kan jag hjälpa dem men om jag vet kan man inte spona inte in polis bilar eller kan man det och att hjälpa dem andra personerna jag kan mera men klockan är 20:31 så jag måste dra annars kan jag.

Varför vill du bli servervakt på servern? för hjälpa folk och jag jobbar på polisen och om folk på GU utbildnigen dör då kan jag revvar eller om dem blir hungrig mitt i för jag är GU utbildare.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. jag kan men jag mins inte för klockan är 21:37 för jag är trött och måste jag dra.

Nekad, utveckla ¨Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt¨

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka