- Meddelanden
- 423
- Reaction score
- 5
Blacklist-referens
ID: 810 — Tredjepartsmjukvaror
Anledning: Fusk
Personal: Snake
Datum: 2026-04-16
Visa på portalen
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Jag spelade utan några problem osv och hade inge som satt o klaga osv, jag vart pc checkad och jag va grön och dom fick se alla mina medal klipps osv och där dom såg att jag varken fuskar eller har något på min dator, sedan hade jag hockeyn och kunde inte spela på ungefär 1 månad sedan får jag meddelande av snake 24 dagar när jag inte har kunnat lira för hockeyn så säger han från ingenstanns att jag fuskar och att han ska banna mig, jag säger att jag har bevis på allt och har visat att jag varken har gjort det samt att andra staffs sett mig spela i deras mod meny och pratat med mig att allt är lungt, det finns varken några bevis osv och att jag förlorar allt på detta importer ped osv för detta är såklart väldigt tråkigt, men det skiter jag lite i utan att jag har skött mig sen jag kom tbxs och bli skickad på detta viss, skulle väldigt gärna få bort detta som inte stämmer att jag har fuskat för det vet många höga i staff teamat samt pc checks som har gjorts.
Tar du ansvar för det som hände? Jag kan inte ta ansvar då jag varken har fuskat där det finns bevis och matrial som jag båda staffs och pc checks visar, sedan att bli skickad när man inte har spelat på nästan 1 månad från ingenstanns känns väldigt tråkigt,
Vad har du lärt dig sedan dess? Jag vet tyvärr inte vad jag kan lära mig, jag skulle inte sitta och fuska när jag lägger enorma summor pengar, Att tappa allt detta på en sån här sak för att man ska vara en loser och förstöra för alla andra gör ej jag, Philip som sagt bevis samt dina högsta staff vet och har sett att jag inte har fuskat,
Varför ska vi ge dig en till chans? För att jag har tagit vara på chanserna du har gett mig och detta ska absolut inte ha skett då jag inte har fuskar osv, Skulle jag viljat komma tbxs för att förstöra skulle jag inte lagt denna stora summan jag har gjort,
Har du bevis som stödjer din överklagan? Det finns pc checks samt klipps i era pc checks som ni har sett
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja