Inaktuell Robin2005 | Åtgärd Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Robin2005

Medlem
Meddelanden
431
Reaction score
5
Manuellt läge
Spelaren kunde inte hitta sin åtgärd via sökfunktionen.
Uppgiven referens: 363692760902926337
Portalen har skapat ett oidentifierat forumärende för manuell koppling.

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Jag tror beslutet togs för det så dåligt ut med att det just var egna från sitt gäng, Men jag skulle rpa sjukvårdare alla hjälpa alla som var döda!, Men när jag ser liljedahl skrivit till mig kom support så ser man i klippet att jag läser det när jag hoppar ut från ambulansen, Då vart det att jag slutar rädda och kommer support för det är förmodligen viktigare, Jag fick stress och revvade bara och sen quita för att hoppa support direkt och titta vad som hade hänt, Det var inte enbart för att ressa dom som låg döda och inte ge dessa /me eller kryckor utan det skulle jag gjort men när jag fick kom support tänkte jag att det var betydligt viktigare för annars får man "du undviker att komma när vi säger" Så hoppade direkt och quitade för att inte stå AFK där så ingen skulle börja be om plåster osv i när jag sitter och håller på i support, Så att få indragna roller + blacklist för att jag åkte till en gamml skottlossning och sedan får meddelande samtidigt kom support för nåt annat, Då vart det att jag bara rädda den första för jag stod på hans kropp snabbt för att du ville ha mig till support, ville inte påbörja nåt stort scenario så jag valde att quita direkt efter för att hoppa direkt till support för titta vad som har skett. Men jag gjorde fel

Varför anser du att åtgärden var felaktig? Det var inte riktigt felaktigt men det vart lite problem med att jag vart inkallad till support och jag vallde att priotera det, Vilket mna inte ska göra men andra sidan var det inget riktigt scenario och då valde jag quita direkt för att inte fortsätta rpa

Har du bevis som stödjer din överklagan? Jag har tyvärr inte det enda klippet som finns är bevis.

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka