Ange ditt födelsedatum: 18 Oktober 2022
Vad heter du på discord? Robin.F#8286
Är du medlem? Ja
Hur många timmar har du på FiveM? vet inte men jag vet jag har mycket.
Hur aktiv kommer du att vara? fredag till söndag och dem dagarna kommer jag spela länge på.
Vad heter du? Robin
Hur gammal är du? i värkligheten är jag 11 år och i spelet är jag 33 år.
Har du körkort? Ja
Är du simkunnig? ja
Varför vill du bli polis? Därför min dröm är att bli polis och jag har lekt som jag ska vara polis också jag vill rädda värden. Och jag vill inte folk ska vara otrevliga.
Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Ja man ska rädda värden och man är på alarm som är fallit och folk dödar varandra och det är gätte mycket skot av losnig som bero på att man kan dö och leva. Och när man är. Med i en polis jakt man kan dö och man kan överleva genom hur man kan dö är att man kan kroka när man åker gätte snabbt.
Vad vet du om yrket i helhet? Att det är faligt yrke det kallas man kan leva och man kan dö genom de yrket. Och polis är ett tufft jobb kan jag bara säja.
Har du några tidigare erfarenheter? Nej inte vad jag minns.
Hur är du som person? Jag är bra på samarbeta och jag kan vålds trapa det innebär polisens batog och pistol och teser och peppar sprej.
Och jag kan såna yrken som är hårt och som slås och folk som vill samarbeta.
Är det något vi bör veta om dig? Nej inte för min del
Vad heter du på discord? Robin.F#8286
Är du medlem? Ja
Hur många timmar har du på FiveM? vet inte men jag vet jag har mycket.
Hur aktiv kommer du att vara? fredag till söndag och dem dagarna kommer jag spela länge på.
Vad heter du? Robin
Hur gammal är du? i värkligheten är jag 11 år och i spelet är jag 33 år.
Har du körkort? Ja
Är du simkunnig? ja
Varför vill du bli polis? Därför min dröm är att bli polis och jag har lekt som jag ska vara polis också jag vill rädda värden. Och jag vill inte folk ska vara otrevliga.
Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Ja man ska rädda värden och man är på alarm som är fallit och folk dödar varandra och det är gätte mycket skot av losnig som bero på att man kan dö och leva. Och när man är. Med i en polis jakt man kan dö och man kan överleva genom hur man kan dö är att man kan kroka när man åker gätte snabbt.
Vad vet du om yrket i helhet? Att det är faligt yrke det kallas man kan leva och man kan dö genom de yrket. Och polis är ett tufft jobb kan jag bara säja.
Har du några tidigare erfarenheter? Nej inte vad jag minns.
Hur är du som person? Jag är bra på samarbeta och jag kan vålds trapa det innebär polisens batog och pistol och teser och peppar sprej.
Och jag kan såna yrken som är hårt och som slås och folk som vill samarbeta.
Är det något vi bör veta om dig? Nej inte för min del