Accepterad Robin11 | Medlem ansökning [classic]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Robin11

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? Robin_F

Vad är ditt namn i verkligheten? Robin

Vad är ditt discord namn? Robin.F#8286

Vad är ditt födelsedatum? 20 Juli 2011

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Robin han är 35 år han har haft en bra med tuff uppväxt han växte upp i Märsta med en bra familj med 2 vuxna och 2 barn han studerade samhällskunskap när han blev äldre och klarade skolan med bra betyg och har bra kompisar han hjälper också sina kompisar om de behöver hjälp han gillar att köra bil och har ett intresserad om bilar plus så gillar han att festa han gillar inte folk som är tokig och folk som hatar man han gillar folk som hjälper och som är snälla. Robin brukar hänga med kompisar men om han får ett jobb så kommer han vara in i det och jobba hårt och bra. och han gillar o jobba om de är ett bra jobb han vill också hjälp personer. han vill verkligen ha ett bra jobb han men han kan vara väldig klumpig ibland.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för jag kommer göra bra jobb och försöka höja min rp nivo så mycket som de bara kan. jag kommer göra bra scenerios och jag kommer ta mitt rp seriöst och så kommer jag ha de roligare.

Vad kan du bidra med till serverns RP? om jag blir tagen av polisen av någon anlednig så kan jag inte bara prata och skrika på han och låta han ta mig till häckte och göra så han tar förhör med mig

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? jag hittade den genom att jag kollade på en youtuber då var de en som rekomenderade den har servern och jag var nyfiken och fixade fiveM och joinade.

Hur hittade du Unive? jag vill ta rpandet seriöst och inte lalla runt jag kommer hjälpa folk som behöver hjälp om dom behöver åka någon stans eller om dom behöver hjälp att hitta en plats Och jag kommer inte va en Persson som hoppar support och skriker på Staffsen och spelarn för jag förlora en pistol eller blir tagen av polisen. Jag kommer bidra me bra rp då jag har rpar 500 timmar på 2,5 månad och jag tar det väldigt seriöst och inte lallar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka