Nekad Robin11 | Ban överklagan[Karimoooooo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Robin11

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
1
Länk till din steam profil: Robin_F

Ditt Hex-ID: steam:110000102dba976

Vad är din discord tagg? Robin.F#8286

Vem var det som bannade dig? Karimoooooo

Hur lång tid var din ban? permanent ban

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du är permanent avstängd från Unive. En permanent avstängning går inte ut. Var god och respektera detta.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Därför jag hade en pistol och en kniv i mitt skop och jag gav det till ett gäng annars skulle dem döda mig. Men jag kunnde bara informera de till polisen för jag jobbade som polis och man ska ändå informera det till polisen om det är nåt som är viktig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag gick till gänget och gav pistol och en kniv till dem jag gick till vårt föråd allså polisen föråd och tog en pistol och en kniv till mitt skop och sen gav jag det till gänget.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel för jag gav dem en pistol och en kniv till ett gäng annars skulle jag vara död. Men när jag kunnde bara säga till minna kolegor allså polisen för jag hade också en kniv och en pistol i mitt polis skop. Som man få inte ha bara när man är i högre rang.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag körde min bil och då springer en person på vägen och jag råkarköra överhan och en staff kollade på de och sen blev jag bara bannad och skriker, höjer rösten i support, dålig RP och jag hade rpad dålig i ig och dc.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja det kunnat jag göra bättre.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag gjort jag kommer aldrig göra så mer.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstår konsekvenserna ang detta

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka