Nekad Robin11 | Ban överklagan[Karimoooooo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Robin11

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
1
Länk till din steam profil: Robin_F

Ditt Hex-ID: steam:110000102dba976

Vad är din discord tagg? Robin.F#8286

Vem var det som bannade dig? Karimoooooo

Hur lång tid var din ban? 4timmar eller 3timmar vet faktis inte.

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du är permanent avstängd från Unive En permanent avstängning går inte ut. Var god och respektera detta.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Därför jag hade en pistol och kniv i min polis skop jag försöker minnas men jag vet att man får inte ha pistol och kniv i ett polis skop. Så jag vet vad jag har gjort nu också jag ska aldrig göra om det i gen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag gav vapen till personer men om jag skulle inte göra det då skulle jag vara död hela tiden varje gång. Och det skulle inte vara roligt att hans gäng skulle hoppa på mig mycket men jag ska aldrig göra om det där jag lovar.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel för jag hade vapen i mitt skop just i polis skop man ska inte ha vapen när man är studerande i polisen man få bara ha vapen när man är kriminell och när man är högre än studerande det är så mycket som jag vet.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inte haft några som jag minns.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle lägga där dem log för början i ställe ha dem i mitt skop så man ska lägga dem tillbaks där dem log.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja mycket nu har jag fått in de som jag har gjort fel så nu vet jag var jag ska aldrig göra om det igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Men jag visar som ni skriver så ni vet men i verkligehten är jag 11år och snälla jag kan nu reglna också nu vet jag vad jag har gjort fel och vad som är bra. Snälla neka mig inte snälla.

Tillbaka