Nekad Robin11 | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Robin11

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
1
Länk till din steam profil: Robin_F

Ditt Hex-ID: steam:110000102dba976

Vad är din discord tagg? Robin.F#8286

Vem var det som bannade dig? Punkt

Hur lång tid var din ban? 6dagar och 5timmar 12minuter

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? anlednig ooc game

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Därför jag hade gjort fel för jag sa till en människa att trycka F6 och det betyder ooc och jag kommer inte göra om det för jag kommer säga där uppe i privat chatten nästa gång

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag lagade en bill och sen kom min kolega och sa kom jag måste säga en sak och han sa hur kan man laga bilarna och då sa jag tryck på F6 och det betyder ooc och jag kommer aldrig göra om det och nästa gång kommer jag skriva i privat chatten.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Därför jag gjorde fel för jag lagade en bill och sen kom min koliga och sa kom jag måste säga en sak det går snabbt sa han och sen sa han hur laggade man en bill och jag sa tryck F6 och så laggar man det men då gjorde jag ooc men jag kommer inte göra om det.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har dödat någon utan anlednig och det betyder RDM och sen gjorde aldrig om det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag lagade en bill då kom min koliga dit och sa jag måste prata med dig en snabbis och sen frågade han om hur lagade man billar och iställe jag sa F6 i spelet och det betyder ooc och då kunde jag skriva i privat chatten

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag ska inte prata till honom om man ska trycka F6 i spelet och det betyder ooc och iställe kunde jag skriva i privat chatten så nästa gång då ska jag skriva i privat chatten.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag vet de.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka