Robin Svensson | Whitelist ansökning [Hugge R]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

UnNox

Icke Medlem
Meddelanden
52
Reaction score
13
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199056609633/

Vad är ditt namn i verkligheten? Robin

Vad är ditt discord namn? YoungRS#0001

Vad är ditt födelsedatum? 6 Mars 2004

Berätta om din karaktär. Hej, Jag heter Robin Svensson och kommer ifrån Stockholm. Jag kommer ifrån en ganska normal familj men ändå liten bara min Mamma Julia och pappa Håkan båda är födda ifrån Stockholm. Jag hade inget jobb så det fick mig att jobba i gruvorna med min pappa och lite efter det så hade jag inte så mycket att göra när så jag fyllde 26 år så bestämde jag mig att flytta till Multistaden nu är jag arbetslös och hoppas på börjar jobba hos polisen. Jag gillar mecka med bilar, Åka båt och Jaga

Varför ska just du bli whitelistad? Jag borde bli whitelistad för det kommer bli 100 gånger så roligare än att inte vara det och det kommer ge mig mer möjligheter inom jobb, o annat. Samt så kommer jag också att tycka det blir roligare och det kommer få mig att köra mer o mer. Jag älskar FiveM och speciellt multistaden har varit whitelistad förut men blev bannad för en onödig sak så nu är jag här igen för att komma tillbaks in till det roliga

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad för som sagt det kommer ge helt nya möjligheter och det kommer bli roligare att spela. Jag tycker att five m är en av dem roligaste spelen och det kommer bara ge mer möjligheter här whitelistad än att inte vara det så hoppas värkligen att jag blir det för kommer bara spela mer o mer på multistaden än vad jag annars skulle göra

Hur hittade du Multistaden? Såg att ni låg etta i sverige

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att antingen bli polis eller något som har med samhälle att göra.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Blood Life RP

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka