Nekad Robin Svensson | Whitelist ansökning [Hugge R]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

UnNox

Icke Medlem
Meddelanden
52
Reaction score
13
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199056609633/

Vad är ditt namn i verkligheten? Robin

Vad är ditt discord namn? YoungRS#0001

Vad är ditt födelsedatum? 6 Mars 2004

Berätta om din karaktär. Hej, Jag heter Robin Svensson och kommer ifrån Stockholm. Jag kommer ifrån en ganska normal familj men ändå liten bara min Mamma Julia och pappa Håkan båda är födda ifrån Stockholm. Jag hade inget jobb ute i Stockholm och hade inte så mycket att göra när jag fyllde 26 år så bestämde jag mig att flytta till Multistaden nu är jag arbetslös och hoppas på börjar jobba hos polisen. Jag gillar mecka med bilar, Åka båt och Jaga

Varför ska just du bli whitelistad? Jag ska bli whitelistad för jag vill visa en ny sida av mig och visa alla på multistaden den sidan och jag älskar five m och skulle bara vilja köra en bättre sida av multistaden och den sidan är om man blir whitelistad för man får så mycket bättre delar av det eller hur man säger.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag ska bli whitelistad för jag älskar köra nya sätt pågå fivem och det finns det här asså multistaden är en helt ny sida av fivem för det är så mycket mer realistiskt än andra och det är bara något jag vill vara en del av.

Hur hittade du Multistaden? Jag såg att ni låg etta på fivem

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag har mål att bli polis, gäng medlem eller annat roligt.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Blood life RP

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka