Accepterad Robin Svensson | Ban överklagan [Nizze]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

UnNox

Icke Medlem
Meddelanden
52
Reaction score
13
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/blomeros/

Ditt Hex-ID: 11000014158e161

Vad är din discord tagg? xThrl#8531

Vem var det som bannade dig? Emilia

Hur lång tid var din ban? Perma

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit perma-bannad för lall, sunt förnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror staffs valde att banna mig på grund av nått dom anser vara konstigt och inte passar på servern. Men grejen är att jag rpar på det sättet att jag kommer göra saker som är inom reglerna men kan anses som lite konstiga. Vilket då resulterade in en perma ban vilket jag inte fullt ut förstår på grund av anledningen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag höll på att göra ett person rån dock under tiden det var inom reglerna att man behövde krim. Jag vet inte om reglerna hade ändrats men det tror jag inte då jag har läst reglerna fler tal gånger men kanske glömde att läsa dom den veckan eller dagen som dom kom ut.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag personligen tycker det var en korrekt ban då dom höll sig inom reglerna dock så tycker jag inte att en perma ban var korrekt utan att det skulle kanske vara en 14 dagars ban eller liknande. Jag har läst reglerna fler tal gånger men tog en brake och trodde reglerna va den samma som det har varit under en lång period nu.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ooc jag förståd inte vad som menades med allting för väldigt längesen och hade inte en bra rp förmåga och det var så länge sen att servern hette multistaden och det var lång tid innan dom bytte namn. Jag har lärt mig att rpa på ett korrekt sätt och ett bra sätt sen dess och har sätt själv att min förmåga har blivit mycket bättre på att rpa. Vilket inte bara jag tycker att min förmåga har ökats.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja absolut hade jag kunnat göra annorlunda som att tex läst reglerna en extra gång men dum som jag var trodde jag att det var samma regler vilket var ett misstag. Jag har läst reglerna flertal gånger nu och sitter dagligen på discorden och kollar om nya regler dyker upp.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att ta alltid en extra titt på discorden innan man går in i spelet och samt att vara aktiv på discorden så man alltid är redo på nya grejer som dyker upp. Jag kommer att ta min rp på yttligare en ny nivå då jag har tänkt ut en ny plan som är helt utanför det kriminella. Jag kommer att följa reglerna till punkt o pricka så inte någon regel bryts. Jag kommer inte göra som många andra gör att tex köra mot rött och andra såna grejer som många gör och kommer inte heller prata halv ooc som jag vet många gör nu för tiden.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka