Nekad Robin Svensson | Ban överklagan [Dippen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

UnNox

Icke Medlem
Meddelanden
52
Reaction score
13
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199056609633/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Ghxst

Vad är din discord tagg? YoungRS#0001

Vem var det som bannade dig? Alexgoggle

Hur lång tid var din ban? 4 dagar och 23 timmar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? FearRP

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Vet faktiskt inte, Gjorde inget fel tycker jag.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och en kille i Securitas var ute och patrullerade när en kille åkte förbi oss och sköt mig sedan sköt min kollega och vet inte om de var därför jag blev bannad för jag gjorde inget fel.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde inget fel tycker jag, För jag blev skjuten när jag patrullerade och sen bannad vet inte varför och blev bannad för FearRP.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inte blivit bannad någon gång tror jag.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle inte kunna göra något annorlunda jag patrullerade och blev skjuten från ingenstans så jag blev ju RDM så vet faktiskt inte.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag kommer fortsätta åka o patrullera men kommer vara försiktig i sådana ställen där det är mycket kriminalitet. Ska fortsätta följa reglerna däremot.

Har du läst våra regler? Ja
 
-rep ni fearrp och ni körde in mig plus så skulle ni gripa mig i groove ni är inte poliser jag hade vapen mot er innan och ni kommer igen
 
Inte han som körde bilen så liksom inte hans fel att bilföraren körde mot dig
 
så +rep han har rp innan på en väldigt bra nivå (fråga alla på securitas)
 
Jag körde inte bilen de va min kollega och om man skulle kunna spola tillbaka så sa jag till han åk iväg vi ska kalla på polis
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top