Accepterad robin stridfeldt | Whitelist ansökning [Eken]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

robin stridfeldt

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
4
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199030634213/

Vad är ditt namn i verkligheten? Robin stridfeldt

Vad är ditt discord namn? robusten#6993

Vad är ditt födelsedatum? 28 April 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter: Baba Tunde och han föddes i Amerika och bodde med båda sina föräldrar. Men efter tid tröttnade han och ville ha ett roligare liv. i Amerika saknade han action, Amerika blev tråkigt för att hans närmaste fyra kompisar bara tonade iväg ifrån honom och då blev det inte roligt det var därför han valde att flytta till multistaden. Han har mycket framför sig i livet för att han är bara född 2001. han har liksom inte haft ett riktigt jobb tidigare . Han gillar att umgås med sina nära och kolla och köra bilar eller bara ta det lugnt. Han är ofta på bra humör och är pigg. Han är för tillfället arbetslös men jobbar starkt på att få ett bra arbete. Baba Tunde älskar staden hittills och kommer bo där länge. för nu har han nya kompisar som han kan lita på och ha roligt med

Varför ska just du bli whitelistad? jag tycker att jag borde bli whitelistad för att jag tycker att RP är roligt och jag är även lite ny på det och då blir det lite extra roligt. kommer bidra till servern med bra humör och bra att attityd. Jag kommer inte vara jobbig eller kaxig. jag tar spelet seriöst och kommer inte *lalla* jag hoppas att om jag tilltalar folk med en bra attityd svarar dom med samma jag så att om jag ger min respekt till någon vill jag ha samma tillbaka kommer att vara online ofta och kommer vara jobb aktiv ofta. Och jag ska tipsa många jag känner som inte testat att spela just RP för att visa hur kul det är, jag tror att många blir lite chockad på hur kul det är

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag vill öka mängden med spelare och få så många som möjligt att få den bästa upplevelsen av spelet. jag tar spelet seriöst och kommer inte lalla och tar ett ansvar och försöker hindra andra från att göra misstag

Hur hittade du Multistaden? mina kompisar var före mig med spelet och dom sa åt mig att testa och jag gillar spelet mycket

Vad har du för mål med ditt rollspel? att anstränga mig så mycket som möjligt att hålla mig (in character) och ta fivem så seriöst som möjligt och kunna vara online ofta för att få så stor bild av spelet som möjligt

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? jag har testat några andra men multistaden är svår att slå och den tar plats nummer 1

Vidare till muntlig intervju!

WL-Ansvarig
Servervakt
Discord: Eken#2851

Öppen pm

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka