Nekad robin stridfeldt | Medlem ansökning [Blying]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

robin stridfeldt

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? robin stridfeldt

Vad är ditt discord namn? robbushten

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Baba Tunde, Baba är 20 år gammal och kommer från Chicago och är nyinflyttad till staden Unive och har för tillfället inga kontakter eller vänner.
Baba har en jobbig bakgrund men han vill förbättras och skaffa ett bra jobb, familj och en stabil livs levnad. Baba har ingen familj dom dog i sitt hemland(Chicago). Babas föräldrar dog en skjutning i ett köpcenter där Baba var den ända överlevaren. I Chicago bodde han i ett väldigt dåligt och fattigt område vilket gjorde att han var med ett dåligt umgänge och tog där han tog många dåliga beslut och kom i kontakt med polisen väldigt mycket. När Baba var runt 18 gick hans föräldrar bort och han började tänka över allt dåligt han gjort och han ville verkligen förbättras men på grund av sin dåliga bakgrund kunde han inte få ett jobb eller tjäna pengar. Baba fick sina föräldrars arv efter dom gått bort och han bestämde sig att det var dags att starta ett nytt liv utan kriminalitet. Så han kollade runt vart han skulle flytta och då hittade han Unive vilket såg perfekt ut.
Baba är för tillfället arbetslös men vill jobba sig fram i livet så han kan leva stabilt ekonomiskt och lyckligt med familj.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har tidigare varit medlem/whitelistad på unive två gånger men tappat pga tidigare så jag är ganska erfaren, men jag bidrar till seriös och respektfull rp. Jag tycker att det är väldigt roligt att lira fivem särskilt när saker händer och det blir lite spänning

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? till exempel om jag skulle vara i en biljakt där snuten jagar mig och jag kanske kör in i något eller helt enkelt låter dom ta fast mig för att dom också ska få ha det roligt i scenariot.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Combat logging: Du har precis blivit tagen som gisslan i till exempel ett rån och sedan loggar du ut. RDM att från ingenstans bara döda någon utan anledning. VDM använda fordon som vapen

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har tidigare varit medlem/whitelistad på unive två gånger men tappat pga tidigare så jag är ganska erfaren.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej tack

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad
Anledning:
Inte tagit intervju på 48h

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka