Accepterad Robin Olofsson | Whitelist ansökning[Valentino]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Krukan

Icke Medlem
Meddelanden
137
Reaction score
1
Användarnamn: Robin Olofsson

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198992880697/

Vad är ditt namn i verkligheten? Robin wahlström olofsson

Vad är ditt discord namn? Robin Olofsson #6926

Vad är ditt födelsedatum? 23 Februari 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär hetter Robin olofsson och är föd 2010 månad 02 dag 23 min karaktär gillar poliser så jag brukar vara vid polis stationen ofta fast inte störa. min karaktär är ute och kör kross väldigt ofta och jag är räd för folk som kör bil. Jag har häller ej inte några föräldrar och är ute och letar efter några föräldrar. Anledningen till att jag letar efter
föräldrar är att när jag var liten så var det mycket krig i spanien som jag bode då och då så satt vi inne i vårat hus och skydda oss. Fast den femte dagen så kom tre soldater från ett annat land in i vårt hus och tog min mamma och pappa jag satt och gråt. Sedan så kom en person och hämtade mig jag fattade inget fast sedan i sluttet av kriget såg jag min mamma och pappa dem ropa mitt namn och sedan blev det sjutna av dem som tog mamma och pappa. Nu är jag i Sverige och letar efter nya föräldrar som kan ta hand om mig på ett bra sätt. Och nu kan jag bara börja gråta när som helst för jag tänker på mamma och pappa.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli wl på den här surver för det är många kompisar som spelar på denna surver och och det är typ över 100 personer inne hela tiden och då blir det roligare rp. Ni har även aktiva staffs

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server?

Hur många timmar har du på FiveM? 322 timmar

Hur hittade du Multistaden? En kompis inva mig

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? nej aldrig

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej inte just nu

Senast ändrad:
Svara på frågan Varför vill du just bli whitelistad på denna server?

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka