Accepterad Robin Olofsson | Ban överklagan (Pontus)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Krukan

Icke Medlem
Meddelanden
137
Reaction score
1
Användarnamn: Robin Olofsson

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198992880697

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Robin olofsson

Vad är din discord tagg? Robin Olofsson #6926

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för sunt och förnuft rånar två personer utanför en bensin mak utan mask

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag rånade dem utanför en bensin mak och utan mask

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och mitt gäng blev hotade och då ville dem att vi skulle till vårat hus för att prata med dem då var de ej där åkte vi till Pablo och kolla där då såg vi en rumbo och råna dem för vi är trodde de var dem då märkte jag ej att jag hade mask på mig och sedan efter scenariot så blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej jag hade ingen mask på mig

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag körde för fort i stan och jag har att lärdom av de för nu kör jag lagligare och försiktigare

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Kolllat ifall jag hade på mig masken innan vi rånade dem

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag jag ska kolla så attrahera har allt jag ska ha på mig på ett rån

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka