Nekad Robin Olofsson | Ansökan till Whitelist Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Krukan

Icke Medlem
Meddelanden
137
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Robin

Vad heter du på discord? Euroo#6926

Ange ditt födelsedatum 23 Februari 2007

Var det som fick dig att ansöka till Whitelist Ansvarig? arenda dag i med att jag sitter vid datorn varenda dag och har oftast mycket tid över. Jag har även inget problem med att ta muntliga eller liknande. Jag kommer även kolla wl ansökningar så fort jag märker att någon behöver svar eller liknande. När jag ej är hemma kommer jag även kolla på min mobil hur det går osv och kan även skicka svar via telefonen. kortfattat så kommer jag vara extremt aktiv som wl ansvarig.

Varför ska vi välja dig som Whitelist Ansvarig? Hela tiden då jag har två skärmar och har dc up på en hela tiden när jag spelar

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? För att jag vill kunna hjälpa till att få in fler folk på servern, jag vill också hjälpa till så att det kanske går lite snabbare att få en interjuv. Även att För att jag vill hjälpa både servern folket och alla andra wl ansvariga att få ett lättare jobb då jag kommer ta denna ranken extremt seriöst och noggrannt. Som sagt vill jag även kunna hjälpa till att utveckla servern med att kunna få folk att ha möjligheten för wl jobb som t.ex polis, gäng osv. Jag vill även bli det för att hjälpa servern och för att få det till så bra rp och så seriös server som möjligt. Jag vill även bli wl ansvarig för att jag är extremt aktiv på forumet och är nästan lika aktiv på forumet som på dc men dc har jag öppet hela tiden och för jag kan reglerna väldigt bra då jag ochså gillar att träffa nya menisker och sen är jag bra på Jag är bra på att ta till mig information och styra upp en situation och lösa den på bästa sätt utöver hur personerna är och vad dom kan eller kunna neka på ett bra sätt och hjälpa personen med vad som är fel och har vart wl ansvarig innan

Hur tror du att du skulle kunna påverka Whitelist rollens betydelse på Multistaden? Att jag har fått många positiva komentarer tidigare och hjälpt väldigt många att bli wl och förbättrat deras rp och fått dem att förstå reglerna mer specefikt.

Vad tänker du att det ska ställas för krav på de som är Whitelistade? De krav som jag tycker är viktiga är att de har mycket engagemang och kan reglerna utantill. Men kan inte

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Whitelist Ansvarig? Vore jag Whitelist ansvarig känner jag att mitt ansvar kan vara på olika områden i första hand. Jag tror att jag är en person som kan hålla igång flera bollar i luften samtidigt. Med tanke på att jag är väldigt aktiv i forumet och läser mycket ansökningar dagligen kommer jag att kunna besvara många WL-ansökningar löpandes. Jag tycker att det är genuint intressant att läsa skriftliga ansökningar och därför en lämpande uppgift för mig personligen. Men samtidigt vill jag även kunna vara aktiv och hålla i WL-intervjuer, då jag har yrkesmässig erfarenhet utav rekrytering som är otroligt spännande och roligt. Därför hade det potentiellt varit extra intressant om man kan utföra en mix utav dessa områden.

Hur ser din aktivitetet ut? Jag kan oftast spela mellan följande tider, Måndag 16:00-00:00 Tisdag 15:00-00:00 Onsdag 14:00-00:00 Torsdag 14:30-00:00 Fredag 13:30-03:00 Lördag 10:00-03:00 Söndag 10:00-00:00. På loven kan jag spela nästan hela dagarna.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Whitelist Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? Nej spelar bara på multistaden

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nej

Tillbaka