Robin Olofsson | Ansökan till Support[valle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    2
  • Omröstningen stängd .

Krukan

Icke Medlem
Meddelanden
137
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Robin

Vad heter du på discord? Robin olofsson # 6926

Ange ditt födelsedatum 23 Februari 2007

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Mellan vilka tider kan du oftast spela? olika tider beronde dag måndag mellan 14.00-16.00 20.00-21.00 tisdag 15.00-22.00 onsdag 14.00-16.00 och 20.00-22.00 torsdag 15.00-22.00 fredag 14.00-15.30 och 21.00-22.00 lördag 11.00-13.00 och 17.00-02.00 söndag är olika för jag har match olika tider

Berätta om dig själv Jag är en kille som är 13 år. Jag är 160 cm och gillar att spela och lira fotboll. Jag är väldigt trevlig och förstående. jag har även stora erfarenheter av datorer. Inom spel brinner jag för Rp. Jag har rpat i snart 500 timmar och blir aldrig tröt på det.

Vad skulle du göra om du blir staff? jag skulle göra staden till en högre RP nivå och göra staden till ett bättre samhälle. Jag vill också se till att folk sköter sig på staden. Jag vill att folk ska ha en bra tid när dom är inne på värden och sköta sig så det blir en bättre RP nivå. Jag gillar inte när folk lallar och bryter mot regler för det gör bara så RP nivån blir sämre. Är väldigt aktiv och sköter mig och vill att folk ska kunna sköta sig också. Om dom inte gör det och om jag ser dom inte göra det så kan jag kicka eller banna dom så dom kan lära sig av sitt misstag. Jag vill göra så folk kan få en bra och en trygg spelmiljö. För då tycker folk att det blir roligare att spela på servern. jag vill hjälpa folk i support också och vill försöka hjälpa dom där så deras problem löser sig. Jag kommer också va opartiskt och kommer ta kritick för kunna utveckla mig som en staff. jag kommer spectata folk och se så dom sköter sig men om dom bryter mot regler och jag ser det så blir det ban eller om det är en mildare regel dom dom bryter mot så kommer jag kicka dom. Jag hoppas att jag kommer kunna bidra med ett bra samhälle med alla andra Staffs och göra så alla Staffs kan ha ett bra community med varandra. Jag kommer vara i support och hjälpa folk när dom behöver det, kommer även hjälpa nya folk eller bara om dom behöver hjälp inne i värden

Hur länge har du spelat på Multistaden? 5-6 månader

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Multistaden? För att göra så folk kan få en bra miljö att spela på och göra så folk känner sig trygga. Jag ser dagligen personer bryta mot regler och jag kan inte kicka eller banna dom för att jag inte är Staff, och det är en anledning till att jag vill bli Staff. Samt så vill jag bli Staff så jag kan kicka eller banna ndom personer som förstör RP ivån. Det skulle vara spännande att kunna bidra till att serven får en högre RP nivå och samtidigt så lär man personer man kickar eller bannar att inte bryta mot reglerna som dom brutit mot och då kommer förmodligen inte bryta mot reglerna eftersom att dom lär sig av sina kickar eller bannar dom har fått. . Jag ser en väldigt ljus framtid för servern om den fortsätter som den gör nu.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? jag vet att jag kommer bidra till en väldigt bra staff team och vara seriös för att kumna förbättra servern med alla Staffs och spelare. samt att jag kommer kunna höja RP nivån för är servervakt just nu och hjälper redan till med att förbättra RP nivån. Om jag blir Staff så kommer jag kunna höja RP nivån mycket mer. Om någon skriker på discorden och joinar folks stör ej kommer jag att ge han en varning om han gör det igen ger jag han varning 2 och om han gör det sista gången bannar jag han i discorden.

Har du några tidigare erfarenheter? Ja jag har varit staff på 5 andra servrar bland annat färjestaden rp och gården rp anledningen till att jag sluta speal på gården rp var att servern blev ner lagd. jag vet ej varför. Färjestaden rp valde jag att sluta vara staff på för det var då jag började spela på denna fantastiska server. Jag är även surver vakt här på servern nu.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag har väldigt bra kunskaper te.x sql ban kick frezze bring goto noclip och en massa mer

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? ja jag lär mig saker snabbt och kommer ihåg sakerna sedan och behöver ej fråga igen!

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? Jag spelar ej på ngn annan server för jag trivs så bra här

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? jag har många träningar fast kan spela mycket ändå

Tillbaka