Accepterad robin.. | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

robin..

Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? robin sundqvist

Vad är ditt discord namn? robin2578

Vad är ditt födelsedatum? 25 Augusti 2008

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Robin Persson och har ursprung från Irak. Robins mamma kommer från Sverige men hans pappa från Irak. själv föddes Robin i Sverige i Stockholm han flyttade till Luleå när han var 4 år gammal när Robin va 9 år gammal så dog hans pappa helt oskyldigt i en skjutning han va på väg till jobbet när de börjades skjutas han träffades av 2 ST kulor den ena i bröstet o den andra i låret han förblödde då sjukvården inte han i tid när Robin blev 12 år gammal började han skaffa nära vänner som betydde mycket för han Robin blev 15år gammal och skaffade EPA och hade de kul med kompisar tills hans bil gick sönder då han märkte att hans vänner slutade höra av sig när Robin inte hade bil. Robin blev 16år gammal och skulle börja gymnasiet då han valde juridik, gymnasiet gick bra då han träffade nya vänner som ville samma sak som han dom ville bli poliser. sen började Robin polis högskolan och allt gick bra han fick bra betyg och hans vänner va med han alltid frågade dem han om han ville va med dom efter skolan i skolan hela tiden dom hade de kul tillsammans. Robins kompisar som gick ut skolan 1 år tidigare än homon blev direkt poliser. Robin själv började tveka vad han ville, han gick hem till sin mamma och frågade vad hon tyckte Robins mamma sa att de klart du ska bli polis Robin. men Robin själv visste inte Robins mamma sa lita på ditt hjärta gör de ditt hjärta säger, Robin tänkte tillbaka på hans pappa o tänkte, vad skulle pappa velat. Robin bestämde sig för att fortsätta på de spår han börjat på han pluggade klart i skolan, och nu väntar han på en intervju.

Vad kan du bidra med till serverns RP? för att jag älskar att spela rp och så vill jag uppnå möjligheter som jag ej kan nå nu. och om jag blir medlem så kommer jag spela seriöst och bra. och försöka göra det till ett bättre samhälle sen vill jag vill bli medlem på unive fatt jag gillar servern väldigt mycket sen höjer jag min rp nivå sen vill jag bli medlem fatt jag gillar rpn sen har jag många vänner på servern som har rpat på unive ett bra ta och jag vill gärna vara medborgare fatt då kan jag få WL jobb sen har man som WL mycket högre rp tycker jag sen kan jag bidra med att om jag blir medlem med att inte lalla så mycket

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att jag ska spela för bådas vinst att jag inte alltid måste vinna ett scenario. och att ibland om jag vet saker inte säga de då de kan förstöra scenarios och rpn då man istället låter den andra vinna för bättre rp nivå.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? jag har läst och fattat alla regler meta gaming att du sitter i dc tex och ger imformation till en annan spelare så dom får en fördel ig. vdm som står för Vehicle Deathmatch är om du kör på folk med bilen. rdm villket inebär samma som vdm fast du går runt o tex slår folk helt random.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har gibbat på unive sen 2021 spelat många olicka karaktärer. så har erfarenhet i rp på många olicka sätt. samt blivigt bannad tidigare men framförallt lärt mig av mina bans

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? att jag spelar mest på helger men också på vardagar men har träningar på vardagar men spelar varje dag ednå.

Tillbaka